Een een plas olie opstraat om misselijk van te worden

Moderator: Emiel
Niek S60 T5 wrote:Gisteren een andere motor in een V70 2006 i5d (vnt turbo + wervelkleppen ) gelepeld. Eentje met 15.000km Alles verliep verder prima, motor loopt mooi, trekt goed, rookt niet etc. Maaarrrr nu.....Als je een beetje aan het pedaal jengelt hoor je telkens een soort turbo chatter. Zoiets als dit http://www.youtube.com/watch?v=cPZZvd55hxg
Maar goed, het is dus een diesel motor die het zelfde geluid produceert. Adaptatie verricht voor regelmotor vnt. Iemand een idee hoe dit kan? Heb dit nog nooit eerder gehoord bij dit type motor.
Ik weet dat dit niet het goeie topic is, maar erger me er wel aan
Ja, die oranje.Niek S60 T5 wrote:Oh, bedoel je de drukzijde of de aanzuigzijde? Oranje rubber heb ik vervangen.
Niek S60 T5 wrote:@ Timon, Het rubber om de stuuras is het niet. Deze zit alweer op de plek. Dan hoor je vaak motorgeluiden als die niet goed zit. Het is echt hetzelfde geluid als in het filmpje.
@ Emiel, wat gebeurt er met dat rubber dan? Flabbert dat dan ofzo? Heb de motor compleet met turbo vervangen. Dus heb ook een adaptatie gedaan van alle componenten, wervelklepmotor, vnt regeling, brstofdruk etc....