Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
De verslaggeving van de TT Assen op Ned.2.
Wat haat ik Nederlands commentaar, alsof ik naar Kindernet zit te luisteren.
Wat haat ik Nederlands commentaar, alsof ik naar Kindernet zit te luisteren.

Rechterhand Opperbaas..
- Wibren V70R
- Syntax Error..
- Type auto: V70R ex-AWD
+ 1, wel een hoop crashes de laatste rondes 

-
- King of worst
Jip een Janneke taal! Begrijpen wij allemaal..!

- Emiel
- Super Moderator
KinkFM houd op met bestaan...
Jammer.

Jammer.

Rechterhand Opperbaas..
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Emiel wrote:KinkFM houd op met bestaan...![]()
Jammer.
Kink in de kabel?
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R
Ze hebben hier in Moskou rode lichten waar het 8 min rood is en 45 sec groen
(maar als het dan groen wordt sta je nog niet veel verder want de baan die je kruist zit potdicht)

"we like trains" /Angus Young
- Emiel
- Super Moderator
- slaap hebben
- 3 muggen gekilled in slaapkamer en iedere keer val je nog net niet in slaap.
- geen slaap meer hebben....
Ga de ramen maar lappen ofzo..
- 3 muggen gekilled in slaapkamer en iedere keer val je nog net niet in slaap.
- geen slaap meer hebben....

Ga de ramen maar lappen ofzo..

Rechterhand Opperbaas..
- ruubje
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 854 T-5R CY
@ Emiel,
Stofzuigen doet het ook goed op dat uur! Zijn de buren zo blij mee!

- Emiel
- Super Moderator
Ah, nou die ga ik vannacht proberen!ruubje wrote:@ Emiel,
5 muggen gekilled.

Rechterhand Opperbaas..
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Afgelopen Woensdag tegen een pallet aangelopen met de enkel en de buitenkant wreef van de voet.
Enkel natuurlijk precies op de knokkel. Was wel even vloeken maar een kwartiertje later ging het wel weer.
Einde middag kreeg ik een beetje last van de wreef. Verder geen aandacht aan gegeven maar in de avond voelde het al niet leuk meer aan. Volgende morgen veel pijn in de voet en gedurende dag steeds meer moeite er gewoon mee te lopen.
Dacht dat een nachtje rust wel zou helpen maar helaas vanmorgen niet veel beter en vanmiddag was het tempo er wel helemaal uit dus maar eens even vragen bij de dokter. Dokter ging een beetje aan de tenen trekken en duwen en de voet buigen etc en het viel qua pijn allemaal wel mee totdat hij op 1 plek drukte..
Moest toch maar even een foto laten maken mede omdat ik pas na een paar dagen meer pijn in de voet kreeg.
Eenmaal bij het ziekenhuis was de foto vrij vlot gemaakt maar de diagnose liet wel even op zich wachten. Drie kwartier later kreeg ik dan te horen dat de voet helemaal in orde was. Dus strompelde ik maar weer het ziekenhuis uit...
Hoop dat het snel over is want ik begin er wel een beetje chagrijnig van te worden.
Enkel natuurlijk precies op de knokkel. Was wel even vloeken maar een kwartiertje later ging het wel weer.
Einde middag kreeg ik een beetje last van de wreef. Verder geen aandacht aan gegeven maar in de avond voelde het al niet leuk meer aan. Volgende morgen veel pijn in de voet en gedurende dag steeds meer moeite er gewoon mee te lopen.
Dacht dat een nachtje rust wel zou helpen maar helaas vanmorgen niet veel beter en vanmiddag was het tempo er wel helemaal uit dus maar eens even vragen bij de dokter. Dokter ging een beetje aan de tenen trekken en duwen en de voet buigen etc en het viel qua pijn allemaal wel mee totdat hij op 1 plek drukte..

Moest toch maar even een foto laten maken mede omdat ik pas na een paar dagen meer pijn in de voet kreeg.
Eenmaal bij het ziekenhuis was de foto vrij vlot gemaakt maar de diagnose liet wel even op zich wachten. Drie kwartier later kreeg ik dan te horen dat de voet helemaal in orde was. Dus strompelde ik maar weer het ziekenhuis uit...

Hoop dat het snel over is want ik begin er wel een beetje chagrijnig van te worden.

- Emiel
- Super Moderator
Gewoon lekker door blijven bewegen, ff doorbijten! Die plek is zo megafucking pijnlijk.

Rechterhand Opperbaas..
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Omdat het me niet verbaasde..

Maar dan lees je het volgende,James Thompson and Polestar Racing part ways
Polestar Racing and James Thompson part ways after just over half the 2011 Scandinavian Touring Car Championship season.
"We have together reached the conclusion that it is best for both parts to end the cooperation at this point," said Thompson.
The reason for the termination of the contract is differences regarding the development process of the Volvo C30.
"James' previous results are impressive and we looked forward to take part of his vast experience and great knowledge of touring car racing. But our different philosophies on how to develop a racing car has unfortunately made it difficult to find a way forward," said Christian Dahl, Managing Director of Volvo Polestar Racing.
Thompson had a mixed start to the STCC season and is seventh in the championship with, among other results, two podium finishes.
"James has often reached tremendous results, but Polestar's philosophy and way of working did not suit his requirements for a racing car. We wish James the best of luck on his new assignments," said Dahl.
Polestar Racing is going to announce a new driver shortly ahead of the coming race at Karlskoga on the 13th of August. There has been nothing said on the identity of the driver as of yet.
Thompson states that he has got a number of options for next season and that we might see him in a new team already this season.
"This gives both Polestar as a team and me as a driver the opportunity to prepare for the coming season in the best possible way. I have already got a couple of possibilities for this season that I am going to evaluate shortly," said Thompson.
En dan zou je haast denken dat Volvo niet verder gaat in het WTCC en Dahlgren volgend jaar weer terug mag naar de STCC..It's believed that Volvo will make it's decision on whether it will be committing to the 2012 FIA World Touring Car Championship in August, meaning the team will definitely know if they will be on the grid next year the next time they race at Valencia in September.

- Emiel
- Super Moderator
Klinkt een beetje als de PolestarOMGWTFBBQC30, blij maken met een dooie mus.
En dat terwijl ze het helemaal niet slecht doen in 't WTCC. Of zouden ze met het STCC stoppen (met zicht op die supertouring regelement)?

En dat terwijl ze het helemaal niet slecht doen in 't WTCC. Of zouden ze met het STCC stoppen (met zicht op die supertouring regelement)?

Rechterhand Opperbaas..
- Eugene
- Syntax Error..
Dat klinkt inderdaad alsof er geen Volvo in 2012 in het WTCC rijdt. Zou erg jammer zijn