Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Moderator: Emiel

Post Reply
Freek
Dwalende...
Type auto: zwart hok

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Freek »

JCviggen wrote:Blackberry...

8800 van m'n vriendin inmiddels een jaar of 2 oud kreeg een glas rode wijn over zich heen. Even later wou ie niet meer lekker werken, even later compleet dood. Laten drogen e.d. hielp niet.
Mobieltje werd door haar werk aangeleverd dus werd gevraagd'm terug in te leveren voor vervanging. Ze heeft nogal gestapo achtige bazen die graag haar berichtjes e.d. zouden lezen dus maar even besloten om ervoor te zorgen dat de blackberry zeker niet meer te repareren viel. Onder de kraan gehouden, vol laten lopen met water, heen en weer geschud zodat het water lekker alle kanten op klotste binnenin. Voor de zekerheid nog een paar goede klappen op't aanrecht gegeven :roll:

Daarna terug in elkaar gezet, batterij er in....doet ie't weer :shock:
:shock:

:lol:
DirkT? wrote:
Freek wrote:Een stikker in mijn serviceboekje dat de distributie in 2006 is vervangen bij km stand 4xx.000
Zou het kreng nog meer gelopen hebben :shock:
wordt de km stand niet ergens electronisch opgeslagen oid?
Zou wel echt geinig zijn, nog meer gelopen!!
Ja, valt uit te lezen via OBD. Maar weer eens terugzoeken hoe ook alweer.
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Ongeloveloos. Kon me niet helemaal voorstellen waarom het in NL echt stil zou staan. Hier in D is het duidelijk. Heuveltje op in de sneeuw met een truck zonder winterbanden lukt nu eenmaal niet, dus komt alles tot stilstand omdat een trucker a. té bot is b. alleen een korte termijn geheugen heeft c. net een CD van Emiel Rattelband in zijn speler geschoven heeft...

Maar in het vlakke NL??? Goed, je zou denken dat die enkeling op zomerbanden zijn lesje wel heeft geleerd, maar blijkbaar schuilt er toch een trucker in vele nederlanders.

Even gekeken hoe de toestand op de weg was wat files betreft en gisteravond om 20 uur toch maar richting vriendin in Amsterdam. Tot Maarn gewoon 130 kunnen rijden, wegen schoon, weinig sneeuw. Daarna vast achter een paar schuivers (leek me geen nut te hebben bij 3cm sneeuw, temeer daar deze jongens geen zout aan het strooien waren??) tot Utrect en toen begon de ellende. Afrit naar de A2 was echt een ijsbaan. Remmen en gasgeven compleet onmogelijk. Dat daar niemand in de berm stond of ging verbaasde me. Tussen Utrecht en Amsterdam redelijk rijdbaar (passeerde daar me 100 een brit die 30 reed).

Voor Amsterdam begon het weer: veel ijsplekken op de weg en bevroren gesmolten sneeuw (snappie?). Rustig rijden en een beetje slalommen tussen de andere auto's door leverde ook nauwelijks tijdsverlies op. Maar vooral dat het niet lukt op een gehele dag één van de meest bereden stukken nederland sneeuwvrij te maken :x:

Auto maar aan de rand van Amsterdam geparkeerd (gratis en veel mensen zouden een hotel opgezocht hebben, dus ik dacht dat de stad wat drukker zou zijn) en te voet de stad in. Na 5 minuten wandelen (+10min parkeren) kwam die brit weer voorbij... (moet stapvoets gereden hebben door de sneeuw heen... :lol: )

Nu hier voor de deur in de binnenstad een mooie ijsbaan. Eerst de stoep, daarna de weg en dan de andere stoep. Sowieso geen auto voorbij zien gaan het laatste anderhalf uur en zo zelf maar eens te voet de stad in.

Hoop dat ik vanavond Nijkerk weet te bereiken...
Autumn Gold Pearl Metallic...
R o b
Syntax Error..
Type auto: Volvo 855 T-5R

Post by R o b »

Ik zou nooit meer in NL komen wonen Lars! Vooral niet in Noord-Limburg. :mrgreen:
Image
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

R o b wrote:Ik zou nooit meer in NL komen wonen Lars! Vooral niet in Noord-Limburg. :mrgreen:
Dan houd ik gewoon mijn duitse kenteken!
Autumn Gold Pearl Metallic...
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

-13 vanmidddag op de thermometer hier in zuid Zweden

En dat het meest crappy hotel in Osby razendsnelle wifi heeft..
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Sheila Timmerman.. :shock:
JCviggen
Dwalende...
Type auto: 850 T-5R

Post by JCviggen »

C 180 automaat met winterbandjes. dacht dat ie redelijk hopeloos zou zijn in de sneeuw (is ook zo bij vanuit stilstand vertrekken) maar eens het een beetje rolt gaat het lekker. Met ESP uit want die werkt enkel tegen. Je kan redelijk dwars maar allemaal erg makkelijk. Op een ondergesneeuwde snelweg met gangetje 100 links terwijl de rest van de bevolking rechts niet eens 50 wou rijden kan ook.

Helemaal niets mis mee eigenlijk. Al zou quattro toch nog iets meer lol zijn soms :roll:
"we like trains" /Angus Young
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Image
Rechterhand Opperbaas..
ruubje
Syntax Error..
Type auto: Volvo 854 T-5R CY

Post by ruubje »

M'n CY die een 1 jaar oude XC90 d5 sleept van m'n ouders :mrgreen:

Heb ik toch weer wat over voor die eikel :v:

En speciaal voor DrikT4! Vorige week is de VW golf mk1 van stal gehaald... accu polen op de accu (optima yellow top) sleutel om, lopen! 2 jaar stil staan :v:

Hij staat nu thuis...
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Image
Rechterhand Opperbaas..
SanderGLT
Dwalende...
Type auto: 740 GLT 48V Estate

Post by SanderGLT »

Aan zo'n ding, stond naast me geparkeerd toen ik een Pizza ging eten hier in Port Orange:

Image

Image

Image

ik heb deze foto's niet gemaakt want het was donker en had alleen m'n telefoon bij me, maar het is exact die, zelfde kleur etc. Even opgezocht wat het is, het is een door Predator Coachworks omgebouwde Ford F650 truck, verlengd en er zit een 7,2 liter Caterpillar Diesel motor in.
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Ja ze zijn echt met milieu bezig die Amerikanen.

Zit denk ik ongeveer net zoveel ruimte in als in een S-Max.. :lol:
R o b
Syntax Error..
Type auto: Volvo 855 T-5R

Post by R o b »

Je vergeet de "swimmingpool" in de trunk!
Image
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

http://www.nu.nl/binnenland/2421386/aut ... ergen.html

..de fotoslide even bekijken...versnellingsbakjes kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig.
Image
Rechterhand Opperbaas..
Post Reply