Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Moderator: Emiel

Post Reply
t-5Karel
King of worst
King of worst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by t-5Karel »

Emiel wrote::D

En dat wist je nog niet?

Oja; geërgerd aan; de overbuurman heeft een achterneef welke een boer kent in Oost-Kroatië...nou daarvan is dus een cavia overleden.
Ben er kapot van.
Je lijkt die boomhanger van het andere forum wel :lol: :lol:
R o b
Syntax Error..
Type auto: Volvo 855 T-5R

Post by R o b »

Schijtsneeuw :cross:
Image
t-5Karel
King of worst
King of worst

Post by t-5Karel »

Gatverredamme!
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Vandaag een berg zand weg laten halen die Area 55 blokkeerde en nu heeft SD5 de accu leeg.. :grmbl:
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Emiel wrote::D
Oja; geërgerd aan; de overbuurman heeft een achterneef welke een boer kent in Oost-Kroatië...nou daarvan is dus een cavia overleden.
Ben er kapot van.
Poeh, hier ook al: de zwager van de afdelingsmanager op het industrie terrein een dorp verder heeft zijn goudvis moeten laten inslapen omdat 'ie de waterrekening niet meer kon betalen...

(het wordt tijd voor een apart overlijdenstopic...)
Autumn Gold Pearl Metallic...
Rudy-M
Syntax Error..
Type auto: C70 T5

Post by Rudy-M »

Sja, kon gister iemand zijn/haar kat erbij schrijven dan. Wat doet zo'n beest ook op een industrieterrein?
ABS werkt ook op droog wegdek goed (reactie) :mrgreen:
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

Als je snel even naar binnen moet om de vergeten telefoon te pakken laat je het rolluik half dicht.
Moet je vervolgens wel bukken als je weer naar buiten gaat.. :wallb:

:stoner:
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

Gisteren aangehouden door de pliesie. Een hevig arrogante en chagrijnige agent komt de kruising oplopen met z'n stop handje in de lucht. Ik raam open en vraag wat er aan de hand is. "Uit bent aan het bellen meneer, zet U de auto maar even op de parkeerplaats bij mijn collega neer". Ik zeg joh! Waar heb ik zitten bellen dan? "U had uw hand aan uw oor." Afgezien van dat ik misschien mijn hand aan mijn oor had of een vinger in m'n neus had ik ook nog een sigaret in de rechter hand en zeg dus tegen de agant dat ik gewoon een sigaretje aan 't roken ben. "Nee U bent aan het bellen, zet de auto daar maar neer."

Ik de auto op de aangewezen plek gezet komt er een pliesievrouw aanlopen en ik hoor nog over de mobilofoon dat "meneer zat te bellen" waarop ik zeg gaat dat over mij? Ik zit helemaal niet te bellen, klopt geen ruk van wat die meneer meent gezien te hebben. Mevrouw was gelijk heel achterdochtig en vroeg wat ik op de bijrijderstoel had liggen. Ik zeg geen telefoon en dan nog maakt dat geen verschil omdat ik simpelweg niet aan het bellen ben. Volgens haar maakte dat wel verschil.. :roll:
Ze kijkt weer naar binnen en vraagt wat dat chromen ding in de console is. Ik zeg een asbak voor m'n sigaretje die ik aan het roken ben...

Weer zeggen dat ik zat te bellen.. Ik zeg ditmaal met duidelijke irritatie dat ze het volkomen mis hebben. Dat ik niet met m'n rechterhand kan roken en bellen tegelijk en dat ik gewoon een carkit in de auto heb die gewoon aan staat en verbonden is. Vervolgens wil mevrouw de telefoon zien dus ik capriolen uithalen om dat ding uit m'n broekzak te vissen en vervolgens vraagt ze of ik kan laten zien wat het laatste gesprek ik geweest "En niet snel leeg gooien he".. :| Kon dan aantonen dat het laatste gesprek 20 minuten geleden was maar ik zeg dat dat nog geen verschil maakt omdat handsfree gesprekken daar ook in worden opgeslgen waarop mevrouw mij ronduit achterlijk aankijkt en aangeeft dat ik verder kan rijden zonder sorry of wat dan ook..

En dan willen ze meer blauw op straat. Ik hoop niet nog meer van dergelijk arrogant, onfatsoenlijk en ronduit achterlijk volk.
Rudy-M
Syntax Error..

Post by Rudy-M »

Die moesten hun quotum nog halen. Einde van de maand, hè.
Niek S60 T5
Dwalende...
Type auto: Volvo

Post by Niek S60 T5 »

Johann, Dat heb ik ook gehad, die snor zegt ook dat ik zat te bellen 'je zat met je hand aan je oor'' Ja dus? mag dat ook al niet meer?? Maar ik zeg tegen die snor, ik kan helemaal niet bellen in de auto., heb niet eens een telefoon bij me (was aan het werk). Nouja, uit eindelijk mocht ik weer verder rijden zonder een bekeuring. Ik kreeg het idee dat deze snor ff niet wat te doen had en mij van de weg plukte om mij een oor aan te naaien. Ze willen graag respect voor de politie maar op zo'n manier word dat niet wat.

Niek.
- Random Hero -
Rudy-M
Syntax Error..

Post by Rudy-M »

Stomme sneeuw. Normaal wel leuk, maar niet als je een lekker lang weekend hebt om wat leuke dingen onder je auto te schroeven :x:
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

Onder de auto zit je toch droog? :idea:
Rudy-M
Syntax Error..

Post by Rudy-M »

Van in de sneeuw liggen wordt je zo nat.

Volgend huis is met een grotere garage of schuur.
Freek
Dwalende...
Type auto: zwart hok

Post by Freek »

Johann wrote: En dan willen ze meer blauw op straat. Ik hoop niet nog meer van dergelijk arrogant, onfatsoenlijk en ronduit achterlijk volk.
Check de toelatingseis en trek je conclusie...
Post Reply