Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Moderator: Emiel
- Wibren V70R
- Syntax Error..
- Type auto: V70R ex-AWD
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Kan ik weer ff sparen voor wat mooiers 

- Turbobiker
- La Chouffe
Weet nog een bRute 850 te staan...Ronbroek wrote:Kan ik weer ff sparen voor wat mooiers
Aan de andere kant, nu je fietser bent is een estate eigenlijk de enige optie...
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
Die gedachte heb ik de afgelopen maanden ook wel eens gehad...Ronbroek wrote:De 850 misschien verkocht

Fiets past makkelijk achterin een 214 sedan, vooral die van Ronald. Reserveonderdelen voor de fiets passen er dan ook nog bij (ervaringsdeskundige).Turbobiker wrote:Weet nog een bRute 850 te staan...Ronbroek wrote:Kan ik weer ff sparen voor wat mooiers
Aan de andere kant, nu je fietser bent is een estate eigenlijk de enige optie...
Met inlevering van deze post krijgt u nog eens speciale forumkorting!

Rechterhand Opperbaas..
- Ronbroek
- Syntax Error..
200 PK Eco
Volvo introduceert schone GTDi technologie in Volvo XC60
Na de introductie van de zuinige dieselvarianten komt Volvo nog dit jaar tevens met een schone benzinemotor in de XC60. Deze ruim 200 pk sterke tweeliter benzinemotor met turbo en directe inspuiting wordt gecombineerd met een zeer efficiënte Powershift automaat. Dit najaar staat de XC60 2.0T Powershift, voorzien van een groen C-label in de showrooms.
Volvo maakt gebruik van een compleet nieuwe generatie 4-cilinder turbomotoren met directe inspuiting, ook wel bekend als GTDi (Gas Turbo Direct injection) Met behulp van deze GTDi-technologie is het mogelijk een maatje kleinere motor te gebruiken, met vier in plaats van vijf cilinders. Het vermogen gaat er niet op achteruit, maar er wordt wel een 20 tot 30 procent lager benzineverbruik gerealiseerd, alsmede significant lagere CO2-emissies.
Nederland is de eerste Europese markt die beschikking krijgt over deze splinternieuwe motor. De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar de XC60 2.0T Powershift zal in ieder geval een vanafprijs onder de €50.000,- hebben.
Samenvatting:
Nieuwe GTDI motor als eerste in XC60
Nederland eerste land met GTDI motor
C-label
Vanafprijs van XC60 2.0T Benzine onder € 50.000,-

Volvo introduceert schone GTDi technologie in Volvo XC60
Na de introductie van de zuinige dieselvarianten komt Volvo nog dit jaar tevens met een schone benzinemotor in de XC60. Deze ruim 200 pk sterke tweeliter benzinemotor met turbo en directe inspuiting wordt gecombineerd met een zeer efficiënte Powershift automaat. Dit najaar staat de XC60 2.0T Powershift, voorzien van een groen C-label in de showrooms.
Volvo maakt gebruik van een compleet nieuwe generatie 4-cilinder turbomotoren met directe inspuiting, ook wel bekend als GTDi (Gas Turbo Direct injection) Met behulp van deze GTDi-technologie is het mogelijk een maatje kleinere motor te gebruiken, met vier in plaats van vijf cilinders. Het vermogen gaat er niet op achteruit, maar er wordt wel een 20 tot 30 procent lager benzineverbruik gerealiseerd, alsmede significant lagere CO2-emissies.
Nederland is de eerste Europese markt die beschikking krijgt over deze splinternieuwe motor. De exacte prijzen zijn nog niet bekend, maar de XC60 2.0T Powershift zal in ieder geval een vanafprijs onder de €50.000,- hebben.
Samenvatting:
Nieuwe GTDI motor als eerste in XC60
Nederland eerste land met GTDI motor
C-label
Vanafprijs van XC60 2.0T Benzine onder € 50.000,-
- Turbobiker
- La Chouffe
Hoe ongelofelijk stil en soepel een V70 zonder bovenste motorsteun is... 

-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Alleen niet lang..Turbobiker wrote:Hoe ongelofelijk stil en soepel een V70 zonder bovenste motorsteun is...

- Turbobiker
- La Chouffe
Heb al mooie zwarte Powerflex liggen!
- Turbobiker
- La Chouffe
Waar heb je vandaag om gehuild?
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Ronbroek
- Syntax Error..
- fearless
- Syntax Error..
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
hmmm... Megan Fox
(ze is 3 jaar ouder) en ik ben net 30 geworden. Hun redenering: een vrijgezelle, kinderloze vrouw boven de 30 heeft over het algemeen wel een kinderwens, die behoorlijk aanwezig kan zijn. Een Estate zou dan dé logische keuze zijn, om haar hart te winnen.
Juist.
Aan de andere kant: er is vast een reden dát ze single is. (Ik hoop meer op de Megan Fox reden dan).
Hoewel mijn nieuwe auto weer voorbereid is op kinderen als ze de 1slaap-2poep-3eet-goto1 fase voorbij zijn.

Collega's vinden mijn autokeuze vreemd: ik schijn een collega leuk te vindenTurbobiker wrote:Weet nog een bRute 850 te staan...Ronbroek wrote:Kan ik weer ff sparen voor wat mooiers

Juist.
Aan de andere kant: er is vast een reden dát ze single is. (Ik hoop meer op de Megan Fox reden dan).
Hoewel mijn nieuwe auto weer voorbereid is op kinderen als ze de 1slaap-2poep-3eet-goto1 fase voorbij zijn.