Moderator: Emiel
Wibren V70R wrote:Dikke barst in de voorruitMorgen maar eens even bellen met de verzekering......
Doe ik toch? Maar baal er wel van..Emiel wrote:Opperhoofden die niet volgens de regels willen spelen...![]()
Das balenRonbroek wrote:Wibren V70R wrote:Dikke barst in de voorruitMorgen maar eens even bellen met de verzekering......
Net bij Hoevelaken KLAP, tweede Transit ruit naar de klote
Als het niet meer is...JCviggen wrote:Yokohama Parada 2 naar Toyo R888 (liggen op de megane IIRC) zit een dikke 10 seconden per ronde in (op een 850 dan)
A13 ging toch redelijk goed vanmiddag, tenminste.. tussen 4 en half 5... en dan wel weg van R'dam....Freek wrote:Het verkeer op de A9-A4-A13-A20-A16-A58-A2..Tering wat een gezeik weer... Heb maar weinig vriendjes gemaakt geloof ik.
Het is dat de heenweg A2-A10-A2-A9 mijn geduld al meer dan volledig uitgeput had
Ik reed om 10.20 weg uit amstelveen en was pas om 11.40 in Breda, hoe erg kan het zijnDinanT wrote:A13 ging toch redelijk goed vanmiddag, tenminste.. tussen 4 en half 5... en dan wel weg van R'dam....Freek wrote:Het verkeer op de A9-A4-A13-A20-A16-A58-A2..Tering wat een gezeik weer... Heb maar weinig vriendjes gemaakt geloof ik.
Het is dat de heenweg A2-A10-A2-A9 mijn geduld al meer dan volledig uitgeput had