Ik wil hem wel voor je bannen hoor...oldostofjas wrote:Turbobiker wrote:Is die brommer goed verzekerd? Gewoon mee laten nemen, ben je er van af...Emiel wrote:2de achtereenvolgende nacht dat iemand geprobeerd heeft de achtertuin te betreden...

Moderator: Emiel
Ik wil hem wel voor je bannen hoor...oldostofjas wrote:Turbobiker wrote:Is die brommer goed verzekerd? Gewoon mee laten nemen, ben je er van af...Emiel wrote:2de achtereenvolgende nacht dat iemand geprobeerd heeft de achtertuin te betreden...
Welliswaar op een ander forum, maar erg genoeg om hier ook even op de vingers getikt te worden...fearless wrote: Enne ja ik ben ook aangemeld op het peugeot 405 forum. En ok, peugeot maakt ook best leuke auto's. ;D
Hé, dat leek me een heel redelijk voorstel om snel en eenvoudig van dat ding af te komen...Emiel wrote:Ik wil hem wel voor je bannen hoor...oldostofjas wrote:Turbobiker wrote:
Is die brommer goed verzekerd? Gewoon mee laten nemen, ben je er van af...
Kan nog veel makkelijker...Turbobiker wrote: Hé, dat leek me een heel redelijk voorstel om snel en eenvoudig van dat ding af te komen...
BlijkbaarJohann wrote:Die stations kunnen gewoon die G krachten niet hebben joh.
Ohhh, vandaar al die rooie zooi op de passagierstoelTurbobiker wrote:Door mijn meehangen ramde ik mijn kop tegen de voorruit... Maar niet verder vertellen hoor...
Lees je post in het humor topic nogmaals, voel je je al een stuk beter Wibren!