Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Turbobiker
- La Chouffe
- Turbobiker
- La Chouffe
- Turbobiker
- La Chouffe
Niet alleen vandaag, maar al meer dan een week lang...
Moge duidelijk zijn waarom dit forum tot stand is gekomen.
Is toch gewoon dieptriest dat moderatoren onderscheid maken tussen onzin gepost door het ene forumlid en minstens even grote onzin door een ander. En nog ergerlijker: ook onderscheid tussen hun eigen onzin en nutteloze inbreng -wat wel mag blijven staan, maar er in de eerste plaats nooit neergezet had mogen worden - en dat van anderen die ze als 'lastig' beschouwen.
Ik heb het een poosje aan zitten kijken, maar de laatste twee maanden is het gewoon schunnig. Dus dacht ik weer lekker mee te gaan doen. Nee, nee, nee, dictatortje(s) heeft het alleenrecht...
Zo, dat moest er even uit.
En die moderator hier moet ook gewoon een schop onder zijn kont. Maar dat is weer een heel ander verhaal. (eentje zonder duidelijke reden
)
Moge duidelijk zijn waarom dit forum tot stand is gekomen.
Is toch gewoon dieptriest dat moderatoren onderscheid maken tussen onzin gepost door het ene forumlid en minstens even grote onzin door een ander. En nog ergerlijker: ook onderscheid tussen hun eigen onzin en nutteloze inbreng -wat wel mag blijven staan, maar er in de eerste plaats nooit neergezet had mogen worden - en dat van anderen die ze als 'lastig' beschouwen.
Ik heb het een poosje aan zitten kijken, maar de laatste twee maanden is het gewoon schunnig. Dus dacht ik weer lekker mee te gaan doen. Nee, nee, nee, dictatortje(s) heeft het alleenrecht...
Zo, dat moest er even uit.
En die moderator hier moet ook gewoon een schop onder zijn kont. Maar dat is weer een heel ander verhaal. (eentje zonder duidelijke reden

Autumn Gold Pearl Metallic...
- Turbobiker
- La Chouffe
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
Omdat JIJ weet dat IK dat lekker vindth??Turbobiker wrote:En die moderator hier moet ook gewoon een schop onder zijn kont. Maar dat is weer een heel ander verhaal. (eentje zonder duidelijke reden)
En dan ben ik ook nog eens ziek
Beterschap!
Ik erger me aan mensen die wel registreren maar geen woord neerzetten, laat staan netjes voorstellen...

Rechterhand Opperbaas..
- Emiel
- Super Moderator
Jahaaa wederom geërgerd!
850 body van Tamiya besteld omdat er met de oude een ongeluk gebeurd is. Keurig netjes, laatste in Nederland bij de importeur verkregen. Belt vandaag de hobbyzaak op dat de kap binnen is, maar dat ie wel in een doos vol met zwaar spul zat....total-loss...
Kutzooi.
850 body van Tamiya besteld omdat er met de oude een ongeluk gebeurd is. Keurig netjes, laatste in Nederland bij de importeur verkregen. Belt vandaag de hobbyzaak op dat de kap binnen is, maar dat ie wel in een doos vol met zwaar spul zat....total-loss...
Kutzooi.

Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe
- Emiel
- Super Moderator
Ja, nogal balen.Turbobiker wrote:Dat is echt balen. Gaan ze nog proberen dat ding ergens anders vandaan te halen?

Vandeweek ga ik hem ophalen in Ede, bij die hobbyzaak. Kerel aldaar was ook al uit zijn dakplaat gegaan tegen de importeur. Denk dat ik het iets netter ga doen in een mail met foto's en vragen naar een passende oplossing. Kap kost niet veel, maar als het dan door zo een stomme fout nog fout gaat....

Rechterhand Opperbaas..