Samenscholing met je Lars vrienden?Turbobiker wrote:Waarom zou ik nu een ban moeten krijgen![]()
![]()
![]()

Moderator: Emiel
Samenscholing met je Lars vrienden?Turbobiker wrote:Waarom zou ik nu een ban moeten krijgen![]()
![]()
![]()
Wibren V70R wrote:TT week overleefd
Hij is er als 2.5T, T6, 3.2L 6 cyl, D5, V8. De T6 is vanaf 2006 vervangen door de nieuwe 3.2L 6 in lijn van Volvo, zonder turbo's maar heeft wel 238pk.DinanT wrote: Verbaasde me laatst trouwens ook over een XC90 T6... dacht dat dat type alleen in LPT, D5 en V8 geleverd werden...
Heb het ook even opgezocht, en kwam er toen ook achter dat er 1 type handbak geleverd is (6V) en maar liefst drie typen automaat: een 4, 5 en 6-traps ....SanderGLT wrote:Hij is er als 2.5T, T6, 3.2L 6 cyl, D5, V8. De T6 is vanaf 2006 vervangen door de nieuwe 3.2L 6 in lijn van Volvo, zonder turbo's maar heeft wel 238pk.DinanT wrote:Verbaasde me laatst trouwens ook over een XC90 T6... dacht dat dat type alleen in LPT, D5 en V8 geleverd werden...
Nee, de angst voor een ban heerst...Emiel wrote:Is iedereen per ongeluk gebanned vandaag?
Maar hij rookt niet!!Turbobiker wrote:De goochelkunsten van onze oppermoderator op de fiets...
Sterkte!
Alleen dat we dat op een ander forum moeten vernemen...
Mmm, misschien zit daar het probleem... Er wordt juist wel gerookt...t-5Karel wrote:Maar hij rookt niet!!Turbobiker wrote:De goochelkunsten van onze oppermoderator op de fiets...
Sterkte!
Alleen dat we dat op een ander forum moeten vernemen...