Emiel wrote:SanderGLT wrote:Aaah ja dan weet ik wel wie je bedoelt volgens mij

Ik zat met die hele lange verkoper te praten.
Dennis. 960 nog gekocht? Die zilvere 940 die binnen staat kan je blind kopen btw, ding is in nieuwstaat
De 960 gaat het niet worden helaas. Cilinder #2 had nog minder dan de helft van de compressie die hij zou moeten hebben, de andere 5 waren wel nog redelijk ok. Aangezien hij op gas loopt en al 365.000km gereden had (pas sinds 2005 en iets van 270.000km op gas) heeft ie waarschijnlijk een koprevisie nodig en Serva Amersfoort wil er niet echt aan meewerken; ze vragen er 4250 euro voor en dat is hij eigenlijk alleen waard als hij helemaal in orde is. Koprevisie zou ons zo'n 1500 euro kosten zeiden ze (kost Serva ongeveer 1000 euro volgens hun). Nu zijn wij best bereid om de kosten te delen (50/50 ofzo tegen kostprijs), want hij is gewoon geen 4250 euro waard met een gare cilinderkop, maar dat wilde ze niet. Ze wilde alleen 200 euro korting geven op de revisie en ons dus de rest laten betalen + de 4250 euro voor de auto.
Jammer maar helaas dus. 5550 euro voor een 16 jaar oude auto (1993) met ruim 365.000km op de teller gaat ons iets te ver (aangezien er ook een barst in de vooruit zit, de voorbumper is best beschadigd, koplampglas zit een barst in, bestuurdersstoel wil niet naar achteren, naja, zwaar haperend en elke keer opnieuw het knopje indrukken en dan schuift hij 2mm naar achter en stopt ie, knopje van het electrische raam van de bijrijder zit er niet in en de bak waar de accu in staat is volledig doorgerot).
Nu gaan ze hem gewoon verkopen voor 4250 euro met die gare kop aan iemand die niet naar een compressietest vraagt en hem gewoon op goed vertrouwen koopt (zonder garantie). Valt me erg van ze tegen dat ze dat doen.
Deze auto gaat het om:
Link naar marktplaats, Click!