Omg, dat is echt te gek voor woorden. Wat een klootzakken. Succes met het vinden van een nieuweEmiel wrote:Ik mag me vandaag ergeren. Godverdomme.
Ik had een S60 2.0T akkoord gekregen iets meer dan een week geleden, allemaal koek en ei.
Vanmorgen telefoon van een vriend van mij die daar op het magazijn werkt, zag een bekend kenteken langskomen op een verkoopwerkorder.
Hebben zedus díe S60 verkocht afgelopen zaterdag terwijl er met mij de afspraak was gemaakt dat ik eerst de 850 mocht verkopen en daarna plaats mocht nemen in de S60. Is zelfs mail rondgegaan dat ie gereserveerd was.
Was dus een reservering van een paar dagen in plaats van 'kijk maar wanneer je van de 850 af bent'.
Lekker dan.
Ik ga wel fietsen.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
-
nickk
- Newbie
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
-
DinanT
- Dwalende...
- Type auto: S40 2.0T
Inderdaad...Wibren V70R wrote:De onnozele discussie over kentekens op het buurforum![]()
Ik dacht dat ik toch een aardige optie had gegeven maar het gaat maar door.... Inmiddels al 9 pagina's(!!) erbij sinds gisteravond.....
- Eugene
- Syntax Error..
Niet te geloven wat een rotstreek!
Succes met de zoektocht naar een andere S60 Emiel!
Succes met de zoektocht naar een andere S60 Emiel!

- Teddy81
- Forum vriend
Pff dat zuigt
Heb je niet ergens laten vastleggen dat jij de auto zou kopen? En zo ja staat daar niet een termijn in vermeld? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig hè, daar zou je misschien ook nog wel op kunnen terugvallen.
Succes.
Heb je niet ergens laten vastleggen dat jij de auto zou kopen? En zo ja staat daar niet een termijn in vermeld? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig hè, daar zou je misschien ook nog wel op kunnen terugvallen.
Succes.
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
De reacties komen aardig overeen met de reacties van mijn collegas vanmorgen. Tis ook gewoon een rotstreek. Paar dagen geleden loop ik nog op een meeting te vertellen dat het zo fantastisch is dat die S60 gereserveerd is voor mij.
Heb er geen zin om er over te discussieren, want ik weet dat sommige mensen altijd gelijk willen hebben.
Aan de andere kant; deze auto zou mij iets van 13,5K gekost hebben (zonder garantie blahblah). Nu hebben ze hem met extra's zo voor 17/18K verkocht = meer geld in het laadje. Money changes everything...
Ik ga wel rustig op zoek naar een andere, met een Broekhuis of Furness reclame achterop.
Of ik ga fietsen.
Heb er geen zin om er over te discussieren, want ik weet dat sommige mensen altijd gelijk willen hebben.
Aan de andere kant; deze auto zou mij iets van 13,5K gekost hebben (zonder garantie blahblah). Nu hebben ze hem met extra's zo voor 17/18K verkocht = meer geld in het laadje. Money changes everything...
Ik ga wel rustig op zoek naar een andere, met een Broekhuis of Furness reclame achterop.
Of ik ga fietsen.

Rechterhand Opperbaas..
- fearless
- Syntax Error..
Oooow zo'n plaathouder kan je zo van me krijgen hoor.Emiel wrote:Furness reclame
Ik heb mij geërgerd aan een bepaalde collega en over hoe sfeer bepalend 1 zo iemand kan zijn.

-
nickk.
- Dwalende...
Of iets met Dijkstra?Emiel wrote:De reacties komen aardig overeen met de reacties van mijn collegas vanmorgen. Tis ook gewoon een rotstreek. Paar dagen geleden loop ik nog op een meeting te vertellen dat het zo fantastisch is dat die S60 gereserveerd is voor mij.![]()
Of ik ga fietsen.
Volvo 854R
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Paar kilometer wandelen omdat SD-C me laat staan..
ECT sensor was er na 517d KM klaar mee.
ECT sensor was er na 517d KM klaar mee.
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
- Turbobiker
- La Chouffe

Er zal toch wel een sigaretje bij gerookt zijn vanwege de overdaad aan frisse lucht...Emiel wrote:Wandelen...dat is gezond...
Autumn Gold Pearl Metallic...
- fearless
- Syntax Error..
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Ik ben te lief...fearless wrote:Krijg je een ban, merk je er niks van.
-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Type auto: C70
Pfff, serieus balen Emiel!
Je komt vast wel weer één tegen
Je komt vast wel weer één tegen
- Turbobiker
- La Chouffe

http://www.nu.nl/algemeen/2028796/verbi ... wegen.html
Ik heb er nog één: neem die lui bij VVN preventief het rijbewijs af, kunnen ze geen verkeersongeluk meer krijgen... Ze houden overduidelijk toch niet van autorijden/vervoeren in het algemeen...
Ik heb er nog één: neem die lui bij VVN preventief het rijbewijs af, kunnen ze geen verkeersongeluk meer krijgen... Ze houden overduidelijk toch niet van autorijden/vervoeren in het algemeen...
Autumn Gold Pearl Metallic...