Gefeli!
Moderator: Emiel
Je hebt 'm nog maar even niet opgeduwd om hem nog geen minderwaardigheidscomplex te gevenWibren V70R wrote:Nieuwe aanwinst van Karel ff bewonderdMooie bak hoor zo'n RS6 en dat die wil echt serieus hard van z'n plek
Nog niet neeTurbobiker wrote:Je hebt 'm nog maar even niet opgeduwd om hem nog geen minderwaardigheidscomplex te geven
Wibren V70R wrote:Nog niet neeTurbobiker wrote:Je hebt 'm nog maar even niet opgeduwd om hem nog geen minderwaardigheidscomplex te gevenhoop in de zomer wat meer weerstand te bieden
Verschillende wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat het dagelijks gebruik van Actimel uw natuurlijke weerstand op 3 niveaus helpt te versterken.
• Actimel helpt om het aantal goede bacteriën in de darmflora te verhogen.
• Actimel helpt om de darmbarrière te versterken.
• Actimel helpt het intestinale afweersysteem beter te reageren tegen de slechte bacteriën.
Actimel helpt u dus uw natuurlijke weerstand te versterken en helpt u zo meer weerstand te bieden.
Zoals ik het dan leesJohann wrote:Verschillende wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat het dagelijks gebruik van Actimel uw natuurlijke weerstand op 3 niveaus helpt te versterken.
• Actimel helpt om het aantal goede bacteriën in de darmflora te verhogen.
• Actimel helpt om de darmbarrière te versterken.
• Actimel helpt het intestinale afweersysteem beter te reageren tegen de slechte bacteriën.
Actimel helpt u dus uw natuurlijke weerstand te versterken en helpt u zo meer weerstand te bieden.
Fase 2 schiet al aardig op,R o b wrote:Dat je het hele industrieterrein mag volbouwen!![]()
Gefeli!
Ik denk dat ie met een 450pk Volvo dan nog steeds moeite heeft... En zelfs de vorige wagen van Schutten (350pk of zo) was stukken sneller bij de 200 dan de wagen zoals Karel m nu heeftmartijn. wrote:Een goed gechipte rs6 maakt gehaktvan elke volvo .
Heb eens meegereden met een die had alleen een chip en sterkere laadluchtslangen en klemmen. En die deed 610 pk op ik meen octaan 112 .
En dat was echt een raket, belachelijk gewoon.
Ga jij werkelijk met de auto naar je werk?Johann wrote:
Kon 'm destijds met de 2003 V70R met T35, ~360 PK, tussen 100 en 170 bijhouden. Had ook niets over moet ik er bij zeggen. Denk wel dat zo'n RS boven de 200 beter tot z'n recht komt.Turbobiker wrote:Ik denk dat ie met een 450pk Volvo dan nog steeds moeite heeft... En zelfs de vorige wagen van Schutten (350pk of zo) was stukken sneller bij de 200 dan de wagen zoals Karel m nu heeftmartijn. wrote:Een goed gechipte rs6 maakt gehaktvan elke volvo .
Heb eens meegereden met een die had alleen een chip en sterkere laadluchtslangen en klemmen. En die deed 610 pk op ik meen octaan 112 .
En dat was echt een raket, belachelijk gewoon.![]()
Ik heb ook eens mee gereden in een S6. Heel indrukwekkend vanwege de massa die je aan het verplaatsen bent, maar in absolute snelheid viel het eigenlijk weer tegen.