Ronbroek wrote:Kunnen ze niet gelijk even wat aan dat rare accent van hem doen

Naja...
Jammer voor sommige...maar ik ben er nog steeds!
Ze hebben een zenuwblokkade geplaatst in de linkerbeenzenuw bij S1, dat is de eerste ruggenwervel vanaf het staartbeen gezien. De tussewervel drukt die zenuw dicht doordat ik vorig jaar in mei uit een auto stapte, met als gevolg dat na een eindeloze zoektocht naar artsen met kennis uiteindelijk in februari duidelijk werd dat er toch een probleem zit; hernia genaamd.
Ze gaan (zonder verdoving) met een lange naald 5cm boven je bilspleet naar binnen. Ze kijken op de Rötngen met live-feed mee waar de naald zich bevind. Als ie de zenuw bereikt dan merk je dat als een stroomstoot, erg freaky, dat is dus je eigen llijf die dat doet. 3 spuiten in totaal, eerste merkte wel wat van, tweede pas echt heel erg pijnlijk (alsof je been geplet word, zo zou dat voelen denk ik) en daarna werd het been heel erg warm. Lopen ging direct niet meer, helemaal doods dat linkerbeen.
2 uur daar moeten blijven, zodat er iig niks met je kan gebeuren.
Been voelt nu vaag aan, achterkant van het boven en onderbeen is a la slaapbeen, net als de voetzool. Doet echt goed pijn ten hoogte van S1, hopelijk word dat straks wat minder. Lopen gaat redelijk, beetje mank. Autorijden is niet fijn, met koppeling bedienen gaat er een pijnscheut vanuit het been richting de rug. We hebben de terugreis dan ook maar zo snel mogelijk en alleen in de 5 gedaan (ik reed niet)...
Bedankt voor de beterschapsdingen...