Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Turbobiker
- La Chouffe
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
- Turbobiker
- La Chouffe
- Turbobiker
- La Chouffe
-
- Administrator
-
- Forum vriend
uiterst redelijk voorstel, echter zal de prijs dan ook wel moeten worden eengepast... stel voor: 4000 euro per sticker...Johann wrote:NA's en kleine turbo's krijgen kwalitatief iets betere stickers omdat ze door de lagere prestaties langer op de auto zitten.

- Turbobiker
- La Chouffe
Ik weet redelijk zeker dat ik afgelopen week ergens in een post op dit of dat andere forum het zinnetje 'eens een E85 topic openen' heb geroepen...
Raar dat altijd dezelfden met die ideeën aan de haal gaan...
Maar goed, maar eens afwachten wat er uit voort komt.
Raar dat altijd dezelfden met die ideeën aan de haal gaan...
Maar goed, maar eens afwachten wat er uit voort komt.
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
- Administrator
- Turbobiker
- La Chouffe
Wederom taxi chauffeurs...
Van beroepschauffeurs mag je toch wel een proffesionele instelling verwachten: opletten, doorstromen, rechts houden, niet irritant afremmen...
Helaas, niets van dat alles vandaag. Tot drie keer toe een eikel voor mijn neus gehad. Nu moet ik zeggen dat er tegenwoordig een soort knop omgaat bij mij als ik een blauw kenteken zie... . De laatste zal waarschijnlijk de komende 6 maanden alle witte busjes blijven vervloeken. (met 90 een vrachtauto inhalen die 90 rijdt. Na 2 km te zijn opgeduwd (de taxi) door een dame die achter de taxi reed, besloot de schrijver van dit stukje maar eens rechts te gaan passeren. Het gat tussen de vrachtwagen en de taxi was pakweg een halve meter. Paste perfect
)(netjes? Absoluut niet. Nodig? niet echt. Alhoewel, toen ik na de vrachtwagen weer rechts ging rijden heeft de dame de taxi nog een kilometer of 2 opgeduwd zonder dat deze naar rechts ging (was al wel de vrachtwagen voorbij)...)
Standrechtelijk afschieten.
En daarna de bestuurders van witte busjes...
Van beroepschauffeurs mag je toch wel een proffesionele instelling verwachten: opletten, doorstromen, rechts houden, niet irritant afremmen...
Helaas, niets van dat alles vandaag. Tot drie keer toe een eikel voor mijn neus gehad. Nu moet ik zeggen dat er tegenwoordig een soort knop omgaat bij mij als ik een blauw kenteken zie... . De laatste zal waarschijnlijk de komende 6 maanden alle witte busjes blijven vervloeken. (met 90 een vrachtauto inhalen die 90 rijdt. Na 2 km te zijn opgeduwd (de taxi) door een dame die achter de taxi reed, besloot de schrijver van dit stukje maar eens rechts te gaan passeren. Het gat tussen de vrachtwagen en de taxi was pakweg een halve meter. Paste perfect

Standrechtelijk afschieten.
En daarna de bestuurders van witte busjes...
Autumn Gold Pearl Metallic...