Tramadol is ook vrij heftig spul,eigelijk als alle andere niet meer helpt komt men pas met dit spul op de proppen

Hebbie zo,n last dan?
Moderator: Emiel
Nah...ik vind het gewoon lekker...t-5Karel wrote:Gek genoeg is het ook weer verdwenen,toch maar ff bellen met loesje voor een date![]()
Tramadol is ook vrij heftig spul,eigelijk als alle andere niet meer helpt komt men pas met dit spul op de proppen.
Hebbie zo,n last dan?
Kop omhoog Emilio!!!!!!!!!Emiel wrote:Nah...ik vind het gewoon lekker...t-5Karel wrote:Gek genoeg is het ook weer verdwenen,toch maar ff bellen met loesje voor een date![]()
Tramadol is ook vrij heftig spul,eigelijk als alle andere niet meer helpt komt men pas met dit spul op de proppen.
Hebbie zo,n last dan?![]()
Maar heb het wel nodig jah.
Oei das mooi kloteEmiel wrote:Gvd...er is iemand in m'n tuin geweest, kom terug van het werk en de poort staat open...
De hooivork staat iig klaar...Rudy-M wrote:Grotere sloten? Neuh, een shotgun en wat touw moet genoeg zijn.
Gelukkig is er niks gestolen.
De Suzuki staat er toch nog wel?Emiel wrote:Niet dat ik zo zie, turbo ligt nog op z'n plek, net als de rest van het meubulair..
Net even wat grote sloten gekocht, morgen er maar even opknutselen...
De achterkant wel iig. Zal straks kijken of de voorkant er oo nog aan vast zit...oldostofjas wrote:De Suzuki staat er toch nog wel?Emiel wrote:Niet dat ik zo zie, turbo ligt nog op z'n plek, net als de rest van het meubulair..
Net even wat grote sloten gekocht, morgen er maar even opknutselen...