Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Moderator: Emiel

Post Reply
Ronbroek
Syntax Error..
Type auto: Volvo 850 T-5 1994

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Ronbroek »

Wazig :shock:
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

Ronbroek wrote:Wazig :shock:
Stageloper moest ff een voorruit schoonmaken...verkeerde spuitbus... :cry:
Image
Rechterhand Opperbaas..
R o b
Syntax Error..
Type auto: Volvo 855 T-5R

Post by R o b »

Emiel wrote:
Ronbroek wrote:Wazig :shock:
Stageloper moest ff een voorruit schoonmaken...verkeerde spuitbus... :cry:
zo zijn we allemaal begonnen :mrgreen:
Image
Ronbroek
Syntax Error..

Post by Ronbroek »

Vandaag hebben we een 5 tal pallets op z'n kant rondom de scooter van onze stagelopert gezet, en met dikke 5 x 70ers vastgeschroefd. :twisted:

Heerlijk !
t-5Karel
King of worst
King of worst

Post by t-5Karel »

Ronbroek wrote:Vandaag hebben we een 5 tal pallets op z'n kant rondom de scooter van onze stagelopert gezet, en met dikke 5 x 70ers vastgeschroefd. :twisted:

Heerlijk !
Grote kerels zijn jullie :twisted: .
Durf je(jullie) wel tegen zo,n stageloper :lol: .
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Johann wrote:bRutus is sinds gisteren weer alive, hopen dat SD2 dat ook blijft..... :roll:
OK ok..

Emiel had mij een tijdje geleden al een keer het verzoek gedaan de SD2 mee te nemen, reden kreeg ik niet te horen..
Afgesproken was om de SD2 mee te nemen na de Aftersummer meeting en dat bRutus dan als leenauto bij zou blijven staan. Na de meeting onderweg vanaf Frans op den Bult deed bij brutus het ongelukkige toeval zich voor dat een koelwaterslang welke van de kop van het blok naar de kachelradiator loopt besloot het loodje er bij neer te leggen en maakte dit kenbaar door met veel drama en bijkomende damp/rook te scheuren. :censored: Gelukkig gebeurde dit net voor de laatste bocht voor mijn huis. Snelle reaktie door de motor uit te zetten en de auto verder te laten rollen heeft gelukkig erger voorkomen. Toen de auto eenmaal stil stond voor mijn huis zijn we, Alex, Emiel en ik en later ook nog meneer Schutten en vrouw, op zoek gegaan daar de oorzaak van het waterverlies en zagen dus dat er in de eerder genoemde slang een scheur zat van een CM of 5.
Het koelwater lijkt door een klein scheurtje in de binnenslang gelekt te hebben naar de buitenlaag en heeft deze als een ballon opgeblazen en uiteindelijk de geest gegeven.

Affijn, afspraak stond al dus half uurtje later waren Alex en Emiel alweer op pad richting huis met de SD2.
Ik moet zegen dat dit toch wel een emotioneel moment was want SD2 is nog nooit zonder baasje van huis geweest.. :cry:

Vervolgens kon Emiel moeilijk gaan doen met onderdelen en heen en weer klepperen om bRutus weer aan de praat te krijgen of ik kon bewuste onderdeel nieuw bestellen en bRutus weer repareren en gekozen is voor de laatste optie. De Dinsdag na het voorval was de slang binnen bij de dealer en na hevig kloten met de slangklem op de thule bij de kop waar je heel makkelijk bij komt zat de slang er aan die kant weer op. De kachelkant met z'n snelkoppeling was echter bijna net zoveel kloten mede omdat er hier wel eens iets wil afbreken bij teveel geweld maar uiteindelijk gaf de koppeling zich toch gewonnen en kon de nieuwe slang er in. De hoeveelheid koelwater welke er bij moest was wonderbaarlijk weinig, ongeveer 3.5 liter bij een verwachting dat al het water er uit zou zijn. Na alles weer netjes op de plek te hebben gezet gaf brutus nog te kennen dat de accu z'n beste tijd gehad heeft dus nog een paar uurtjes aan de lader en toen kwam er weer leven in de brouwerij. Test rondje gedaan en alles leek in orde. Afgelopen Vrijdag nog even koelwater checken, kon nog wel een klein beetje bij, en nog een rondje rijden maar weer de accu leeg. Na een paar uurtjes aan de lader deed ie 't weer en nog even een stukje wezen rijden met bRutus. Echte een hele fijne auto om in te sturen en een heel mooie "compromis" auto qua vermogen. Wat ik er mee wil zeggen is dat de auto heel makkelijk rustig te rijden is maar bij plankgas ook gelijk alert is en vooruit gaat. Echt een mooie vloeiende opzet. Ook het onderstel is strak maar toch nog comfort.
Zaterdagmorgen de auto weer gestart en nu deed ie 't maar wel met merkbaar minder "juice" voorhanden van de accu dan zou moeten. Emiel was inmiddels ingelicht en zou een andere accu regelen.

En dan heden middag... Kreeg een SMS van miel of ik naar het andere pand op 't industrieterrein wou komen met m'n fototoestel dus ik stond al gelijk te shaken. Gaat vanalles door je hoofd.. wat hebben ze met SD2 uitgespookt.. Ik had 'm niet op TV gezien bij DGB maar toch. Brutus meegenomen plus een fototoestel en eerst een rondje warm rijden doen met bRutus. Bij de kruizing zag ik al iest wits staan in het parkje maar toch maar even doorgereden en achterlangs over een paar leuke bochtige weggetjes weer naar het industrieterrein gereden alwaar Emiel al lekker van een aftersummer zon zat de genieten op het bankje. en daar stond ook SD2.. :shock: Op 't fietspad in 't parkje :shock: Ik dacht damn wat glimt dat ding en idd eenmaal dichterbij werd 't al maar erger :shock: :shock:

Image

Zijn die flappies gewoon als een gek gaan poetsen op 't oude werkpaard.. :lol:

Emiel, Alex-V50 en Rayman bedankt!! 8)
R o b
Syntax Error..

Post by R o b »

Erg netjes als dank! :)

En ik moet zeggen dat ie nog nooit zo heeft geblonken....laatst keer dat ik 'm zag was op het parkeerterrein in Nijkerk ff kort.....dit is toch al veel beter!
Image
Ronbroek
Syntax Error..

Post by Ronbroek »

Showroomstaat :eusa_clap: :eusa_clap:

Pas maar op, straks wil Driebergen hem weer terug :shock:
fearless
Syntax Error..

Post by fearless »

En nu wel bijhouden he, elke week ff met het handje wassen. 8)
Image
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Post by Wibren V70R »

Zo die ziet er weer strak uit :shock: :coolp:
killerbee
Dwalende...
Type auto: volvo S60 2.0 D3

Post by killerbee »

Dat er hier een admin is op dit forum.
Die een topic op slot zet.
viewtopic.php?f=2&t=232
En het straks vreemd gaat vinden dat er niemand reageerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

killerbee wrote:Dat er hier een admin is op dit forum.
Die een topic op slot zet.
viewtopic.php?f=2&t=232
En het straks vreemd gaat vinden dat er niemand reageerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Die arme man heeft een klap van de drijfstang gehad... :nurse: :doc:

:shock: :lol:
Image
Rechterhand Opperbaas..
R o b
Syntax Error..

Post by R o b »

Dat het zo rustig is op het NT
Image
Turbobiker