Is linksboven ook acceptabel?Tim N wrote:Traag forum.... o en ik mis de knop rechtsboven "Unread posts" oid heeeeeel erg, mag dat terug please please pretty please opperJohann?

Moderator: Emiel
Is linksboven ook acceptabel?Tim N wrote:Traag forum.... o en ik mis de knop rechtsboven "Unread posts" oid heeeeeel erg, mag dat terug please please pretty please opperJohann?
Snelheid heb ik geen controle over...Tim N wrote:Traag forum.... o en ik mis de knop rechtsboven "Unread posts" oid heeeeeel erg, mag dat terug please please pretty please opperJohann?
Hebben jullie dit niet in beeld dan,Turbobiker wrote:In de Portal heb je die mogelijkheid wel! Dus even terug daar naartoe.
Ohw dat wist ik niet.. Ik had van de week al even iets getest maar dat ging helemaal de mist is..Tim N wrote:Nope heb ik niet, enkel in de portal, en ja first world problem, maar toch elke keer terug naar portal is vervelend.
En zal wel aan mijn kleurendoofheid liggen maar nieuwe postst in topics zie ik ook slecht.
Toch is het vreemd. Ik (Johann) ben nu ingelogd als user met minimale rechten en kan wel gewoon die links boven aan het forum zien.Turbobiker wrote:Duidelijk. Alleen voor moddereters...
Lekker dan. Zo ga ik nooit van mijn minderwaardigheidscomplex af komen