200-->240? Polestar? Eens testen hoeveel garantie ze nu werkelijk geven..Emiel wrote:2.0t.
Foutcode op drukregeling, tcv. Auto was wel getuned overigens.

Moderator: Emiel
200-->240? Polestar? Eens testen hoeveel garantie ze nu werkelijk geven..Emiel wrote:2.0t.
Foutcode op drukregeling, tcv. Auto was wel getuned overigens.
Ik stuur u deze mail omdat mijn internet klote is,Emiel wrote:Toch wel een beetje aan mezelf.
Vanaf het begin lopen vloeken op UPC. Op oude adres was alles dikke prima en hier mistte ik toch HD zenders, internet wat niet stabiel is waardoor m'n internetradio eruit geflikkerd werd na 10 minuten. Maarja alles zo overgeprikt, dus dat moest wel goed zijn...
Maar...er moest een nieuwe kabel vanaf de meterkast naar de kabelaansluiting in de woonkamer. Die ligt dus ergens in puin. Dure (€80!! voor een kabel!!) kabel direct vanaf de meterkast over de vloer naar de mediabox...haarscherpe HD zenders...alles werkt naar behoren. Ben toch blij dat ik die pislinke mail niét heb verstuurd..
Nu maar hopen dat de nieuwe kabel niet stuk gaat als ie door de muur gaat.
+1Johann wrote:USPS en Post.nl
Wat een lompe bedoening..
Gebeurde blijkbaar net op hetzelfde moment. Vanmorgen de pomphouder op bezoek gehad. Had spullen mee om de tank leeg te pompen maar de IS-F heeft een anti diefstal klep in de vulpijp zitten.. Contact gehad met de dealer en volgens hun kan alleen de slang bij de rail er af en moet de pomp via de diagnose kast aan gezet worden om de tank leeg te halen. Dus toen maar de auto richting dealer gedaan.ruubje wrote:En dan verkopen ze die brandstof 'gewoon'?
Niet even melding van maken voor je pompt?