Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Moderator: Emiel
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Zei hij nog meneer en mevrouw? Toch netjes opgevoed die jongen
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
- Administrator
- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5796
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Hij is echt zo goed opgevoed die jongen.
Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5796
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Ahjoh, dat is gewoon een copy/paste van 10 jaar geleden.
Rechterhand Opperbaas..
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Zal dan ook wel die geartronic sequentiele bak van 10 jaar geleden in komenEmiel wrote:Ahjoh, dat is gewoon een copy/paste van 10 jaar geleden.
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5796
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Ze hebben vast nog ergens een AW55 liggen, 3 versnellingen is zat.
Rechterhand Opperbaas..
-
- Administrator
- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Geloof er geen zak van.
Dat het een T8 gaat worden wil ik dan nog wel geloven. Een voortborduursel op de Polestar Black R, alleen leverbaar in Zweden trouwens, 330 PK T6 in combinatie met een 70 PK Elektromotor op de achteras. Brede banden zijn nodig om de 1900 Kilo op straat te houden.
WMW
Dat het een T8 gaat worden wil ik dan nog wel geloven. Een voortborduursel op de Polestar Black R, alleen leverbaar in Zweden trouwens, 330 PK T6 in combinatie met een 70 PK Elektromotor op de achteras. Brede banden zijn nodig om de 1900 Kilo op straat te houden.
WMW
-
- Syntax Error..
- Posts: 893
- Joined: 02.12.2007, 15:22
- Type auto: C70
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Kan ook niet geloven dat die gast met zijn fototoestel niet kon horen of er nu een T6 of V8 in lag, lijkt me toch wel vrij duidelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=r53tE2aB ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=r53tE2aB ... re=related
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Precies daarom zou ik hem kopen! Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...BenC70ES wrote:Kan ook niet geloven dat die gast met zijn fototoestel niet kon horen of er nu een T6 of V8 in lag, lijkt me toch wel vrij duidelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=r53tE2aB ... re=related
Als ik Volvo was zou ik die M3 en C63 vergeten. RS4 zou je kunnen pakken, maar dan moet je minstens hetzelfde vermogen hebben. Onderstel is niet zo denderend, dus dat moet Volvo ook wel kunnen evenaren.
Ik zou er een stapje onder blijven zitten. Pak een T5 en ga voor iets minder dan 400pk. 360-380 zou grappig zijn met awd. Je lift mee op de T-5R en de Focus RS, zonder té hoge verwachtingen te kweken. En doe zeker die estate. In vergelijkingstesten met een 335i en een S4 pak je ze in.
Zo een wagen doe je nog één keer, nu het nog kan. Dan zit je weer een beetje op niveau en kun je daarna eventueel verder bouwen aan een reputatie... .
Maar ja, mij vragen ze niets
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5796
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Even quoten zodat het niet meer ge-edit kan worden.Turbobiker wrote:Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...
Hij heeft onze hulp straks niet meer nodig Eugene!
Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Emiel wrote:Even quoten zodat het niet meer ge-edit kan worden.Turbobiker wrote:Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...
Hij heeft onze hulp straks niet meer nodig Eugene!
Maar voor het biertje achteraf kan ik altijd hulp gebruiken!
Autumn Gold Pearl Metallic...
- JCviggen
- Dwalende...
- Posts: 399
- Joined: 01.02.2008, 19:43
- Type auto: 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
NouTurbobiker wrote: Als ik Volvo was zou ik die M3 en C63 vergeten. RS4 zou je kunnen pakken, maar dan moet je minstens hetzelfde vermogen hebben. Onderstel is niet zo denderend, dus dat moet Volvo ook wel kunnen evenaren.
Nordschleife tijden zijn niet alles, maar C63 AMG deed 8:13, M3 E92 8:05. Oude RS4 deed 8:09 en de RS5 (beetje de RS4 sedan, weegt nog 1800+kg) 8:02.
"we like trains" /Angus Young
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Jij bent toch niet bevooroordeeld over Audi's?JCviggen wrote:NouTurbobiker wrote: Als ik Volvo was zou ik die M3 en C63 vergeten. RS4 zou je kunnen pakken, maar dan moet je minstens hetzelfde vermogen hebben. Onderstel is niet zo denderend, dus dat moet Volvo ook wel kunnen evenaren.
Nordschleife tijden zijn niet alles, maar C63 AMG deed 8:13, M3 E92 8:05. Oude RS4 deed 8:09 en de RS5 (beetje de RS4 sedan, weegt nog 1800+kg) 8:02.
Probleem van de Audi is dat die toptijd aanvoelt alsof je 10 minuten onderweg bent...
Autumn Gold Pearl Metallic...