Gefeliciteerd.Emiel wrote:Lolololol. Els uit d'r kamerjas geblazen door de Frankfare.
Straks tussen 9 en 9.15 op 3fm.

Moderator: Emiel
Gefeliciteerd.Emiel wrote:Lolololol. Els uit d'r kamerjas geblazen door de Frankfare.
Straks tussen 9 en 9.15 op 3fm.
Zo een strakke bak voor de onderdelenSanderGLT wrote:Ik ben niet gek, ben een vliegtuig. Deze 940 is voor onderdelen voor een project dat ik samen met m'n vader ga doen en betreft een Volvo uit 1972. Zodra die ook hier voor de deur staat maak ik een project-thread aan daarvoor.
Hij lijkt heel strak op de foto, maar in het echt valt dat wel tegen. Zowel links als rechts zit er een aardige deuk in, interieur is niet echt mooi meer, roest in de wielkast, achterklep bladdert de verf af, komt raar geluid uit de voorwielophanging en nog meer van dat soort dingen. Het is goed te zien iig dat hij 15 jaar en 330.000km gebruikt is. Door de kleur lijkt hij heel strak op de foto omdat je deukjes etc niet goed ziet. De reden dat we hem gekocht hebben is omdat de cilinderkop en turbo net gereviseerd zijn en hij alle onderdelen heeft die we nodig hebben. Optisch niet best meer, maar de mechanische delen die we nodig hebben zijn in heel erg goede staat.Turbobiker wrote:Zo een strakke bak voor de onderdelenSanderGLT wrote:Ik ben niet gek, ben een vliegtuig. Deze 940 is voor onderdelen voor een project dat ik samen met m'n vader ga doen en betreft een Volvo uit 1972. Zodra die ook hier voor de deur staat maak ik een project-thread aan daarvoor.
![]()
Maar ben benieuwd wat voor moois dat gaat worden!
(sedans mogen allemaal de schredder in, maar estates gaan me toch een beetje aan het hart...)
Hij is ook niet half bot ook...Emiel wrote:
Wtcc hoorde ik van Johann jah, Motogp net gekeken, mooie race, goed van Rossi.Turbobiker wrote:WTCC was dan wel weer vermakelijk. MotoGP ook weer gaaf.
Emiel wrote:V8 Supercars was echt megaubervet op Philip Island. Wat mij betreft de mooiste autoraceklasse op dit moment.