Moderator: Emiel
Zal dan ook wel die geartronic sequentiele bak van 10 jaar geleden in komenEmiel wrote:Ahjoh, dat is gewoon een copy/paste van 10 jaar geleden.
Precies daarom zou ik hem kopen! Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...BenC70ES wrote:Kan ook niet geloven dat die gast met zijn fototoestel niet kon horen of er nu een T6 of V8 in lag, lijkt me toch wel vrij duidelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=r53tE2aB ... re=related
Even quoten zodat het niet meer ge-edit kan worden.Turbobiker wrote:Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...
Emiel wrote:Even quoten zodat het niet meer ge-edit kan worden.Turbobiker wrote:Maar het ziet er naar uit dat ik zelf tzt maar eens een V8 in een V70NN moet gaan hangen...![]()
Hij heeft onze hulp straks niet meer nodig Eugene!
NouTurbobiker wrote: Als ik Volvo was zou ik die M3 en C63 vergeten. RS4 zou je kunnen pakken, maar dan moet je minstens hetzelfde vermogen hebben. Onderstel is niet zo denderend, dus dat moet Volvo ook wel kunnen evenaren.
Jij bent toch niet bevooroordeeld over Audi's?JCviggen wrote:NouTurbobiker wrote: Als ik Volvo was zou ik die M3 en C63 vergeten. RS4 zou je kunnen pakken, maar dan moet je minstens hetzelfde vermogen hebben. Onderstel is niet zo denderend, dus dat moet Volvo ook wel kunnen evenaren.![]()
Nordschleife tijden zijn niet alles, maar C63 AMG deed 8:13, M3 E92 8:05. Oude RS4 deed 8:09 en de RS5 (beetje de RS4 sedan, weegt nog 1800+kg) 8:02.