Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Moderator: Emiel
- fearless
- Syntax Error..
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Mijn collega had het set besteld bij www.showoffimports.nl.
Is als het goed is importeur voor NL. maar zelf uit de UK halen is misschien voordeliger.
Is als het goed is importeur voor NL. maar zelf uit de UK halen is misschien voordeliger.

- Eugene
- Syntax Error..
Ik heb de BC Racing External Reservoir series (bump en rebound seperaat verstelbaar) een jaar of 2 op de Evo nu en ben er erg over te spreken.Emiel wrote:Heb er een paar reviews van gelezen, en die waren positief. 1 iemand had D2 onder zijn C30 zitten en heeft ze vervangen door deze schroefset, wil niet meer terug..
Genoeg verstel mogelijkheden, van heel comfy tot kneiterhard en je kunt de veren los bij bestellen en vervangen voor zachtere/stuggere mocht dit nodig zijn.
Ben een tijd terug met BC bezig geweest om een 850 set te ontwikkelen als er genoeg interesse was (minimaal 5 stuks eerste afname, had de originele veerpoten al naar ze opgestuurd als voorbeeld), maar zie dat ze dat ondertussen zelf al geregeld hebben.

- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
Zal eens kijken binnenkort. KW levert wel een schroefset maar doet niks met de achterkant, en die achterkant is juist waar het om gaat bij de S60's.
Voor die weinig km's per jaar wil ik wel wat comfort inleveren.
Ik denk dat Ruben nu al slecht slaapt...
Voor die weinig km's per jaar wil ik wel wat comfort inleveren.
Ik denk dat Ruben nu al slecht slaapt...

Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe
Voor iemand meteen iets bestelt lijkt het me zinnig het thema 'group-buy' in de groep te gooien!! Drie (verschillende) setjes moet toch wel gaan lukken...
Autumn Gold Pearl Metallic...
- ruubje
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 854 T-5R CY
Nog niks besteld hoor!
Geloof dat er wel animo is!
Ben ook even nederlandse prijzen aan 't achterhalen!
Geloof dat er wel animo is!
Ben ook even nederlandse prijzen aan 't achterhalen!
- Eugene
- Syntax Error..
Als het een groupbuy gaat worden, wil ik ook wel eens opvragen bij de fabrikant wat het gaat kosten.

- fearless
- Syntax Error..
Het is dat ik al een erg fijn onderstel heb.
Nog lager is dan wel weer leuk.
Misschien is er met showoffimports ook wel iets te regelen. Heb er laatst nog iets voor het werk besteld met leuke korting.

Nog lager is dan wel weer leuk.

Misschien is er met showoffimports ook wel iets te regelen. Heb er laatst nog iets voor het werk besteld met leuke korting.

- ruubje
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 854 T-5R CY
Zal wel topic starten als ik eea aan prijzen heb!
- Wouter
- Dwalende...
- Type auto: Volvo S70R 019 MT
Ik ben er ook wel voor te porren. Schokkers mogen bij mij rondom ook wel een keer gebeuren en t.o.v. origineel is dit maar een fractie duurder.
Het is voor mij wel belangrijk dat er nog wat comfort overblijft, want het is (nog) m'n daily driver.
Het is voor mij wel belangrijk dat er nog wat comfort overblijft, want het is (nog) m'n daily driver.
- Turbobiker
- La Chouffe
Nee joh, gewoon eisen van de regering dat ze strakker asfalt neerleggen!Wouter wrote:Ik ben er ook wel voor te porren. Schokkers mogen bij mij rondom ook wel een keer gebeuren en t.o.v. origineel is dit maar een fractie duurder.
- Wouter
- Dwalende...
- Type auto: Volvo S70R 019 MT
Al gedaan, ze gingen er wat mee doen zei Mark.Turbobiker wrote:Nee joh, gewoon eisen van de regering dat ze strakker asfalt neerleggen!Wouter wrote:Ik ben er ook wel voor te porren. Schokkers mogen bij mij rondom ook wel een keer gebeuren en t.o.v. origineel is dit maar een fractie duurder.
- Turbobiker
- La Chouffe
Staat zo dus geschreven bij de 850 kit van BC. Iemand enig idee hoe dat dan met rijhoogteverandering zit?This kit has a separate non coilover rear spring and damper assembly
- Eugene
- Syntax Error..
Non coilover betekent dat de veer niet "om" de schokdemper zit, zoals aan de voorkant maar 2 losse plekken heeft op de achteras.Turbobiker wrote:Staat zo dus geschreven bij de 850 kit van BC. Iemand enig idee hoe dat dan met rijhoogteverandering zit?This kit has a separate non coilover rear spring and damper assembly
Ik zal voor de zekerheid navragen of er hoogte verstelling is, maar dit zal op dezelfde manier geregeld zijn als bij de KW's

- Turbobiker
- La Chouffe
Nu weet ik alleen niet hoe dat bij KW zit...Eugene wrote:Non coilover betekent dat de veer niet "om" de schokdemper zit, zoals aan de voorkant maar 2 losse plekken heeft op de achteras.
Ik zal voor de zekerheid navragen of er hoogte verstelling is, maar dit zal op dezelfde manier geregeld zijn als bij de KW's