Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Moderator: Emiel

Post Reply
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Laten we ophouden om elkaar hier en op dat andere forum zwart te maken! Ik weet niet wie er begonnen is, ik weet inmiddels wel dat Biker iets tegen Marc heeft. Dat is inmiddels gewoon en allang duidelijk. Op zich geeft dat niet, maar doe dat niet online!!! Zeker omdat Marc altijd genoodzaakt is om zich te verdedigen omdat het wel over zijn bedrijf gaat.

Ik weet 1 ding. Marc heb ik nooit nooit iets horen zeggen over ET RICA.. Biker daarentegen steekt zijn ongenoegen over Marc soms niet onder stoelen of banken. Soms subtiel, soms niet. En gezien Biker en Rica vaak samen genoemd worden, wordt het al snel een ET versus Rica verhaal. HEEL JAMMER!!!!!! En niet nodig en eerlijk.

Kap met die flauwe kul, en blijf professioneel.

En nog iets. Ik ken beide heren een beetje. En het zij allebei gewoon aardige gasten hoor! :jester:

Edit, foutje in verhaal.. :oops:
Last edited by haRtV70R on 24.05.2008, 15:03, edited 3 times in total.
ImageImage
M a r c
Forum vriend
Type auto: Volvo 850 T-5R

Post by M a r c »

Ik hou er gewoon over op. Voegt allemaal niks toe, als TB me voor leugenaar en onbeschofte vlerk wil uitmaken moet ie dat zelf weten, hij doet maar. Ik hecht er geen waarde aan zolang het uit zijn mond komt. Heb helemaal geen zin om energie en ergernis erin te steken. Volgens mij ben ik in mijn antwoorden altijd eerlijk, duidelijk en consequent geweest, méér kan een mens niet doen.
No introduction necessary...
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Er is in ieder geval 1 POSITIEF punt .... Dit soort (wellicht hoog oplopende) discussies kunnen HIER gewoon gevoerd worden zonder dat een 'Groen Links' moderator erover moet vallen en grijpt naar de 'Del' knop of het slotje toepast .......

Overigens ik ben vandaag bij ET geweest, mijn verhaal staat als vervolg in mijn Turbowissel topic.
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

haRtV70R wrote:Zeker omdat Marc altijd genoodzaakt is om zich te verdedigen omdat het wel over zijn bedrijf gaat
De enige opmerking die ik er over wil maken,

Marc is niet genoodzaakt te reageren. Sterker nog, ik zie op dit forum liever dat Marc helemaal geen reaktie geeft op het zakelijke gebeuren. Is een leverancier shit dan is dat zo, is ie top dan is dat ook zo en de eindgebruiker mag daar zijn mening over geven zonder dat een leverancier zich in alle bochten gaat wringen om op een forum een mening te ontkrachten.

Andere leveranciers zie je hier en trouwens op andere fora ook niet.

Jammer voor negatieve reclame maar misschien een extra zetje in de rug voor, waar misschien nodig, betere service.

Marc als persoon is van harte welkom hoor.

En Lars hou eens op te zeiken.
M a r c
Forum vriend
Type auto: Volvo 850 T-5R

Post by M a r c »

Ik ben hier ook als persoon en Volvo-liefhebber Marc en niet als eigenaar van ET aanwezig. Niemand ziet ooit reclame in mijn avatar of onderschrift bijvoorbeeld. Het zou erg vervelend zijn als ik me op forums niet meer mag vertonen omdat ik toevallig ook een bedrijf in Volvo-tuning run.... En als iemand mij persoonlijk aanvalt omdat ie me niet mag dan vind ik het prima (al snap ik niet waarom dat dan online op een forum moet i.p.v. face-to-face). Helaas wordt er echter altijd mijn bedrijf bij betrokken. Dan voel ik mij genoodzaakt te verdedigen als het onterechte aantijgingen of ongefundamenteerde beweringen betreft zoals Lars nu doet. Lars is hier helemaal geen klant en we hebben nooit aan zijn auto gewerkt dus is hij de laatste die aan de hand van "hear-say" uitspraken kan doen. Verder hou ik me bewust op de meeste forums al verre van de discussies die over "tunen en door wie en waarom" gaan. Maar mensen moeten geen onzin gaan verkondigen.
No introduction necessary...
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Wibren V70R »

Een onopgemerkt stoeprandje :cry:
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

Wibren V70R wrote:Een onopgemerkt stoeprandje :cry:
Image
Image
Rechterhand Opperbaas..
Ratfink
Dwalende...

Post by Ratfink »

Aan de vraagprijs van een bejaarde Volvo zonder APK en in een vrij matige staat :(
Ronbroek
Syntax Error..
Type auto: Volvo 850 T-5 1994

Post by Ronbroek »

Gewoon een laag bod neerleggen, wil wel eens werken.
Ratfink
Dwalende...

Post by Ratfink »

Ronbroek wrote:Gewoon een laag bod neerleggen, wil wel eens werken.
Oh hij staat al twee maanden zonder APK in een straatje, laat maar lekker staan dan weten ze me wel te vinden :wink:

3000.- voor een 144 S uit '68 met een kapotte bak, zonder APK en in matige staat vind ik een beetje TE :?
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Zeikweer.... :evil:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Post by Wibren V70R »

Dat ik de laatste 3 dagen steeds opnieuw moet inloggen :x
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Wibren V70R wrote:Dat ik de laatste 3 dagen steeds opnieuw moet inloggen :x
Ik ook hoor... :wink:

Komt omdat Johann telkens weer wat veranderd op het forum... :jester:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Zeg, hoe vaak veranderd herr dokter obersturmführer hier nog de diverse dingen? Ik moet ongeveer na ieder bericht weer inloggen :nerd:
Autumn Gold Pearl Metallic...
Post Reply