Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Moderator: Emiel

Post Reply
Laserblue
Forum vriend

Post by Laserblue »

Emiel wrote:
Barbershop wrote:
Turbobiker wrote: Meld hem wel even dat hij hem niet te rijk afstelt, dat lijkt momenteel een beetje standaard te zijn bij hem...
Ach, ik heb liever dat ie te rijk loopt dan te arm :roll:
Heb jij er ook al verstand van? :)
Ja :smartass:
Image
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Maar eh wat is het verhaal dan ?
Ik heb schijnbaar berichten gemist over MTE klanten die dan niet helemaal tevreden zijn over de tuning ..... ?
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Heb me tevens verheugd aan een maat van me die zijn Golf 2 met een 1.8T op de dyno heeft gezet na een jarenlang durend project.
Schrik niet, 20 runs gedaan waarvan 10 boven de 600Pk met als topper 677 pk en maar liefst 800NM !!!

Is een 1.8T met GT35R en 2.4 bar overdruk. Heel wat aangepaste zaken zoals de Carillo drijfstangen, DTA management, dikke injectoren, geflowde kop, speciale nokkenassen, etc.
De krukas, kopbouten en het blok ansich zijn gewoon standaard.

Ik zal zijn youtube filmpje en uitdraai eens opzoeken.
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

Turbo Geek wrote:Heb me tevens verheugd aan een maat van me die zijn Golf 2 met een 1.8T op de dyno heeft gezet na een jarenlang durend project.
Schrik niet, 20 runs gedaan waarvan 10 boven de 600Pk met als topper 677 pk en maar liefst 800NM !!!

Is een 1.8T met GT35R en 2.4 bar overdruk. Heel wat aangepaste zaken zoals de Carillo drijfstangen, DTA management, dikke injectoren, geflowde kop, speciale nokkenassen, etc.
De krukas, kopbouten en het blok ansich zijn gewoon standaard.

Ik zal zijn youtube filmpje en uitdraai eens opzoeken.
Graag!
Image
Rechterhand Opperbaas..
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Turbo Geek wrote:Maar eh wat is het verhaal dan ?
Ik heb schijnbaar berichten gemist over MTE klanten die dan niet helemaal tevreden zijn over de tuning ..... ?
Ach, als er over software gemopperd wordt lijkt het meestal MTE te zijn. (bij Rica gaat het altijd over het niet krijgen van koffie...)

Maar die van Eugene en Jan lopen erg rijk
Autumn Gold Pearl Metallic...
Laserblue
Forum vriend

Post by Laserblue »

Turbobiker wrote:
Ach, als er over software gemopperd wordt lijkt het meestal MTE te zijn. (bij Rica gaat het altijd over het niet krijgen van koffie...)

Je moet echt eens een keer proberen of je een keer sex kunt hebben met iemand, desnoods betaald. Want je bent zo gefrustreerd, da's niet normaal :wink:
Image
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Oké! :roll:

En nu weer on-topic!
Image
Rechterhand Opperbaas..
Laserblue
Forum vriend

Post by Laserblue »

Emiel wrote:Oké! :roll:

En nu weer on-topic!
Oké :wink:

Ik heb me erg verheugd aan het feit dat Lars binnenkort van bil gaat en daardoor de wereld in een ander perspectief gaat zien :lol:
Image
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Barbershop wrote:
Turbobiker wrote:

Je moet echt eens een keer proberen of je een keer sex kunt hebben met iemand, desnoods betaald. Want je bent zo gefrustreerd, da's niet normaal :wink:
Zowel Jan als Eugene mopperen dat hun wagen veel te rijk loopt bovenin bij hogere temperaturen. En bij Eugene is dat na meerdere sessies met MTE nog steeds zo.

Ik zeg toch niet dat TG naar Fasttech of RICA moet gaan omdat MTE het niet kan. Alleen dat hij daar even op een bepaald punt moet letten. Ik twijfel er niet aan dat Marco dat wel in orde kan brengen. En je hebt maar een paar mogelijkheden per jaar daar, dus moet je zorgen dat het in één keer goed is. Gewoon punt van aandacht. Heb ik verder niets mee te maken.
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Ach, ik wil nog best ff een pb wisseling online zetten die ik een tijd terug had met iemand.. Begin bij hem niet over Rica.. Hij mag blij zijn dat zijn blok nog heel is... En stond jouw turbo druk ook niet véél te hoog een tijdje terug Lars?? Je heb mazzel dat je andere drijfstangen heb...
ImageImage
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Laten we vooral de PB's online gaan zetten, puik plan Huib! :roll:

Toch wel het beste idee van 2008 tot nu toe!

Misschien moet ik maar á la de buren gaan moddereren...
:roll:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Pffft, ik zeg ook niet dat RICA onfeilbaar is, alleen dat er momenteel een paar jongens met MTE met te rijke motor rondrijden.

Daarbij was mijn software altijd perfect, alleen de hardware niet altijd. De te hoge turbodruk had niets met software te maken.

En ik heb ook wel vaker gezegd dat je bij RICA gewoon met een 100% in orde auto moet komen, dan krijg je perfecte software. Alleen komen er regelmatig mensen bij RICA met wat 'mindere' auto's (turboslangen vast met tiewraps...) en dan gaat het zeker niet goed. RICA stuurt ze dan niet meteen weg, maar heeft ook niet het materiaal in huis om de wagen 100% te maken. Ze doen een poging die ze bij nader inzien beter niet hadden kunnen doen. Zulke gevallen komen altijd anders op forums. Terwijl in vele gevallen de eigenaar het al verkloot had.

En nogmaals, van mij zul je niets negatiefs over de software van MTE horen roepen, ook die vent weet wat hij doet.
M a r c
Forum vriend
Type auto: Volvo 850 T-5R

Post by M a r c »

Als je niet alle ins & outs weet zou je eens moeten leren je mond te houden.... ik kan nog heel veel andere verhalen vertellen.... maar dat doe je pas publiekelijk als je 100% zeker álle details weet. En die weet jij dus klaarblijkelijk niet aangaande Eugene en Jan :roll: Dus om in je eigen bewoordingen te blijven: "de software is perfect, maar de hardware laat wel eens te wensen over". Zo ook in deze gevallen. En ik heb Jan onlangs gesproken en Eugene was gisteren nog hier, we hebben e.e.a. besproken maar gemoppert is er door geen van beiden.

Enfin, ik heb me vandaag verheugd aan een rit in een rode 600pk widebody S60 :shock: Mijn god; dát gaat! Zonder té rijk te lopen :wink:

[img][images/thumbs/M%20a%20r%20c_800x365.jpg]http://i288.photobucket.com/albums/ll16 ... 00x365.jpg[/img]
Last edited by M a r c on 23.05.2008, 21:32, edited 4 times in total.
No introduction necessary...
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Emiel wrote:Laten we vooral de PB's online gaan zetten, puik plan Huib! :roll:

Toch wel het beste idee van 2008 tot nu toe!

Misschien moet ik maar á la de buren gaan moddereren...
:roll:
Ha ha ha, ja dat zijn nog eens ideeën hé! Maar over dat over mods en buren.. Strak plan :twisted: !
ImageImage
Post Reply