Bijbaantje...fearless wrote:Hey Emiel, nieuw baantje.Cooooooooool !!

En het is zoveel leuker dan aan Volvo's werken!
Moderator: Emiel
Ja, dat weet ik ook. Maar hier is iedereen zo vriendelijk mij dat ook eerlijk te melden.haRtV70R wrote:Turbobiker wrote:Zie maar, probleem ligt dus niet bij ons...
Jawel, je bent een eikel! Dat weet je nou toch!
Meld hem wel even dat hij hem niet te rijk afstelt, dat lijkt momenteel een beetje standaard te zijn bij hem...Turbo Geek wrote:Verheug me aan de MTE tuning sessie aanstande Zaterdag
Heb nu zo'n 1200km op de teller sinds de 19T erop zit en ik ben dat rijden met een 'eitje' onder het gaspedaal aardig zat ........
Hoop dat Marco hem perfect kan afstellen en er geen rare 'dingen' opduiken.
Ach, ik heb liever dat ie te rijk loopt dan te armTurbobiker wrote:Meld hem wel even dat hij hem niet te rijk afstelt, dat lijkt momenteel een beetje standaard te zijn bij hem...Turbo Geek wrote:Verheug me aan de MTE tuning sessie aanstande Zaterdag
Heb nu zo'n 1200km op de teller sinds de 19T erop zit en ik ben dat rijden met een 'eitje' onder het gaspedaal aardig zat ........
Heb jij er ook al verstand van?Barbershop wrote:Ach, ik heb liever dat ie te rijk loopt dan te armTurbobiker wrote:Meld hem wel even dat hij hem niet te rijk afstelt, dat lijkt momenteel een beetje standaard te zijn bij hem...Turbo Geek wrote:Verheug me aan de MTE tuning sessie aanstande Zaterdag