Heb het ook over de acteursThys wrote:Nounounou, gaan we lullig doen, buurman?Wibren V70R wrote:De musicalnichten van Joop van den EndeWat een akelig volk is dat
Thijs
*Heeft ook 3 JvdE musicals gedaan*

Moderator: Emiel
Heb het ook over de acteursThys wrote:Nounounou, gaan we lullig doen, buurman?Wibren V70R wrote:De musicalnichten van Joop van den EndeWat een akelig volk is dat
Thijs
*Heeft ook 3 JvdE musicals gedaan*
Wibren V70R wrote:Heb het ook over de acteursThys wrote:Nounounou, gaan we lullig doen, buurman?Wibren V70R wrote:De musicalnichten van Joop van den EndeWat een akelig volk is dat
Thijs
*Heeft ook 3 JvdE musicals gedaan*mensen van de techniek zijn prima.
Stinkerds,gewoon 380 d,r opEmiel wrote:Iemand (geen idee wie) heeft geprobeerd m'n fiets te stelen op 't werk.
De boef!
Insluipers?Emiel wrote:Iemand (geen idee wie) heeft geprobeerd m'n fiets te stelen op 't werk.
De boef!
Supervaag hoor. 2 fietsen staan in een nis in een voor publiek afgelegen hoek en helemaal niet zichtbaar voor publiek.Turbobiker wrote:Insluipers?Emiel wrote:Iemand (geen idee wie) heeft geprobeerd m'n fiets te stelen op 't werk.
De boef!
Emiel wrote:'Meneer?'
Ik word oud...
Uw opbeurende woorden hebben me goed gedaan meneer Broek.Ronbroek wrote:Emiel wrote:'Meneer?'
Ik word oud...
U bent oud