Dat was mooi....Turbobiker wrote:Ha, maar jij weet niet wat voor auto Ben opgebouwd heeft!Tim N wrote:Past denk ik niet op een C70 wat ET en steek betreft Rudy

Moderator: Emiel
Dat was mooi....Turbobiker wrote:Ha, maar jij weet niet wat voor auto Ben opgebouwd heeft!Tim N wrote:Past denk ik niet op een C70 wat ET en steek betreft Rudy
Turbobiker wrote:Ha, maar jij weet niet wat voor auto Ben opgebouwd heeft!Tim N wrote:Past denk ik niet op een C70 wat ET en steek betreft Rudy
Vraag Ben C70 maar eens naar zijn C70, daar staan ze mooi onder (en kan Rudy zijn C70 misschien ook nog eens ombouwen!)Tim N wrote:Turbobiker wrote:Ha, maar jij weet niet wat voor auto Ben opgebouwd heeft!Tim N wrote:Past denk ik niet op een C70 wat ET en steek betreft Rudy
Ben wie is Ben? Rudy leken die velgen wel wat en ik waarschuw dat het misschien niet gaat passen op zijn C70
Onder de mijne zouden ze inderdaad vlotjes passen, en denk dat ze er schitterend onder zouden staanTurbobiker wrote:Vraag Ben C70 maar eens naar zijn C70, daar staan ze mooi onder (en kan Rudy zijn C70 misschien ook nog eens ombouwen!)Tim N wrote:Turbobiker wrote: Ha, maar jij weet niet wat voor auto Ben opgebouwd heeft!
Ben wie is Ben? Rudy leken die velgen wel wat en ik waarschuw dat het misschien niet gaat passen op zijn C70