Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Uitlaten kunnen niet balen, en nu heb je een excuus om er een dikke piep onder
te hangen

"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
7 juni horen we of we de volgende iPhone kunnen halen. Dus nog even volhouden!
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R
Ik wist niet dat er een hype wasJohann wrote:HTC Desire..
Snap de hype niet.

Geërgerd :
Ben ik even blij dat ik hier binnen 4 weken niet meer aan meedoeBelg werkt 214 dagen per jaar voor staat
Een ongehuwde werknemer die geen kinderen heeft, moet in België 214 dagen per jaar werken om de bestaande belastingen en taksen te betalen. Die werknemer begint dus pas geld te verdienen op 3 augustus, melden de kranten van de groep Sud Presse op basis van berekeningen van het economisch Instituut Molinari.
Dat betekent dat een Belgische werknemer slechts 151 dagen per jaar werkt voor zijn eigen rekening. Qua fiscale druk staat België hiermee op de 26ste plaats van in totaal 27 landen. Enkel Hongarije doet het minder goed.

"we like trains" /Angus Young
-
- Forum vriend
Heerlijk zo van die berekingen die simpele zaken comple maken waarom zegt men niet gewoon dat 58% van het superbruto naar de staat gaat. Overigens zijn zaken als op de 26 plaats op 27 landen ook betekenisloos als men niet weet welke de andere landen zijn.JCviggen wrote:Ik wist niet dat er een hype wasJohann wrote:HTC Desire..
Snap de hype niet.(toevallig wel een gekocht..werkt fijn en lekker "open"
)
Geërgerd :
Ben ik even blij dat ik hier binnen 4 weken niet meer aan meedoeBelg werkt 214 dagen per jaar voor staat
Een ongehuwde werknemer die geen kinderen heeft, moet in België 214 dagen per jaar werken om de bestaande belastingen en taksen te betalen. Die werknemer begint dus pas geld te verdienen op 3 augustus, melden de kranten van de groep Sud Presse op basis van berekeningen van het economisch Instituut Molinari.
Dat betekent dat een Belgische werknemer slechts 151 dagen per jaar werkt voor zijn eigen rekening. Qua fiscale druk staat België hiermee op de 26ste plaats van in totaal 27 landen. Enkel Hongarije doet het minder goed.
Zo kan ik ook zeggen dat een V70 het kleinste voertuig is op een totaal van 5. (FL12, 97Xf, ...

En stop met het lezen van de programma's van LDD

- Turbobiker
- La Chouffe
Uhm? Wordt u werkeloos? Of professioneel coureur met meteen maar woonplaats Monaco?JCviggen wrote: Ben ik even blij dat ik hier binnen 4 weken niet meer aan meedoe
Autumn Gold Pearl Metallic...
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R
Kwam gewoon uit De Morgen hoor...stond ook in nieuwsblad en hbvl.daf46 wrote:En stop met het lezen van de programma's van LDD![]()

Ik weet dat ik idioot veel belastingen betaal(de) iig

Freelance fotograaf voor een russisch blad onder meerTurbobiker wrote: Uhm? Wordt u werkeloos? Of professioneel coureur met meteen maar woonplaats Monaco?

Taxes paid to Belgium : 0 (en 13% aan de Russen)
"we like trains" /Angus Young
- Turbobiker
- La Chouffe
Moet je daarvoor nog trouwen? (Met andere woorden: wanneer wordt er gefeest?)JCviggen wrote: Freelance fotograaf voor een russisch blad onder meer![]()

Autumn Gold Pearl Metallic...
- fearless
- Syntax Error..
Ow Gaaf !!JCviggen wrote:Freelance fotograaf voor een russisch blad onder meer![]()

- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
Turbobiker wrote:Moet je daarvoor nog trouwen? (Met andere woorden: wanneer wordt er gefeest?)JCviggen wrote: Freelance fotograaf voor een russisch blad onder meer![]()
Jij eerst meneer Lars....

-
- Dwalende...
- Type auto: zwart hok
Als Jan na een werkbezoekje een catalogus meeneemt kan Lars vast wel een leuke Irina oid bestellen..R o b wrote:Turbobiker wrote:Moet je daarvoor nog trouwen? (Met andere woorden: wanneer wordt er gefeest?)JCviggen wrote: Freelance fotograaf voor een russisch blad onder meer![]()
Jij eerst meneer Lars....
@ Jan: gefeliciteerd!
Owja, en Singapore doet 2,5%... Broerlief heeft wat geld overgehouden aan jaartje werken voor NL bruto salaris terwijl ie daar zat.
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Al twee achterbumpers in de kleur gespoten gezien..
Nu hopen dat de juiste binnen komt..

-
- Dwalende...
- Type auto: zwart hok
Vinden ze dat je van type achterbumper moet wisselen?Johann wrote:Al twee achterbumpers in de kleur gespoten gezien..![]()
Wel balen als het weer niet opschiet.
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
Flikker net bijna van de bank, komt er een Boeing 737 wel behoorlijk laag over, precies over het appartementengebouw. Zie hem nog de bocht inzetten richting Schiphol. Het is grauw buiten, maar blijkt nu een Air Maroc machine geweest te zijn die wat technische problemen had. ASAP Teruggekeerd naar Schiphol. Staat inmiddels weer op de baan (zoals het hoort).
Het erge is dus dat ik mijn biertje omgegooid heb
Het erge is dus dat ik mijn biertje omgegooid heb

Last edited by Rudy-M on 06.06.2010, 22:17, edited 1 time in total.