Emiel wrote:Nee, een eigenaar die te graag info wilt hebben over iets wat allang besproken is.Ronbroek wrote:Emiel wrote:Ik had bRutus moeten slopen...
Ongeluk mee gebeurt?
Wat is Peter toch allemaal van plan met die wagen?
Die was toch al af?
Moderator: Emiel
Emiel wrote:Nee, een eigenaar die te graag info wilt hebben over iets wat allang besproken is.Ronbroek wrote:Emiel wrote:Ik had bRutus moeten slopen...
Ongeluk mee gebeurt?
Turbobiker wrote:
@lecram: die poes vond ik leuker
Weet ik niet en interesseerd me nog minder eigenlijk. Tis mijn auto niet meer.Lecram wrote:Wat is Peter toch allemaal van plan met die wagen?
Turbobiker wrote:Jij bent ook helemaal niet bevooroordeeldEugene wrote:4wd of niet, toch liever een RS dan die scooby...
Zit je achter een een of andere proxy cache?Turbobiker wrote:Bizar, via de link in mijn favorieten krijg ik de hele dag te lezen dat het NT forum tijdelijk uit de lucht is. Eerst Ze Big J voor alles wat mooi en lelijk is toen de afkickverschijnselen begonnen, daarna mijn chef maar gevraagd of hij de boel zat te blokkeren.
En nu dan maar even NT handmatig ingetypt en kijk: daar istie weer (en jullie maar hopen dat jullie van me af waren hè?)
Turbobiker wrote:Is dat een app?
Mmm, balen. Dat is toch niet al de 2e?Johann wrote:Turbobiker wrote:Is dat een app?
Nee, wel een gebroken glasplaat..
Ik miste de phpBB3/ in mijn link, maar tot gisteren deed de boel het prima. Nu dan maar 'portal' weggehaald en het werkt ook weer.Johann wrote:Zit je achter een een of andere proxy cache?Turbobiker wrote:Bizar, via de link in mijn favorieten krijg ik de hele dag te lezen dat het NT forum tijdelijk uit de lucht is. Eerst Ze Big J voor alles wat mooi en lelijk is toen de afkickverschijnselen begonnen, daarna mijn chef maar gevraagd of hij de boel zat te blokkeren.
En nu dan maar even NT handmatig ingetypt en kijk: daar istie weer (en jullie maar hopen dat jullie van me af waren hè?)
Andere optie misschien is om even te kijken of er bij de link in de favorieten misschien iets van een sessie ID nummer staat. Deze zou je gewoon weg moeten kunnen halen.
Link naar het forum is index.php
Link naar de portal is portal.php maar daar kom je vanaf http://www.nordicturbo.nl/ al op.