Keyboard is eindelijk op voorraad, heb je nog interesse?Johann wrote:MS keyboard besteld in de webshop van

Moderator: Emiel
Keyboard is eindelijk op voorraad, heb je nog interesse?Johann wrote:MS keyboard besteld in de webshop van
Man verslik me bijna in 'm koffie..Eugene wrote:Keyboard is eindelijk op voorraad, heb je nog interesse?Johann wrote:MS keyboard besteld in de webshop van
In principe zijn alle 10 al uitverkocht. Meende dat er eind April 30 aanvragen waren maar de auto mag alleen aan een klant verkocht worden. Er zijn zat dealers die er zelf een in de showroom willen hebben. Bij Ford NL zijn ze heel traag. Denk dat ze wel toezeggingen hebben maar nog niet de administratie op peil hebben.BenC70ES wrote:Daarjuist nog een 'gewone' RS gezien...![]()
Was in België een relatief groot succes, de 50 stuks van de RS500 zijn ook al uitverkocht, in Nederland zijn de 10 nog niet allemaal verkocht blijkbaar:
http://www.focusrs500.com/
Yesterday my dealer invited me to swap my frozen white RS MY09 for a RS 500, which they can/may deliver later this year. ( 1 of the 10 that will come to Holland )
They offered me 30.000 Euro ( newprice 50.000 Euro ) on my 8 months old RS with 2.000 km on the counter plus 5% discount on the RS 500...
tja, er rijden natuurlijk allerlei figuren zo'n S60Emiel wrote:In 1 week tijd 2 rare inbraken in S60's in deze regio gezien.
- 1 waar alleen de bestuurders airbag gestolen is (dat was in Soest).
- de andere waar de voorbumper, koplampen, achterbumper, achterlichten, audio, DIM, RTI en middenconsole van zijn meegenomen. (In Amersfoort bij een berger)
Beide auto's stonden op slot en hadden alarm...
Kreeg wel voordat ik het verhaal aanhoorde de vraag of ik nieuwe koplampen had...martijn. wrote:tja, er rijden natuurlijk allerlei figuren zo'n S60Emiel wrote:In 1 week tijd 2 rare inbraken in S60's in deze regio gezien.
- 1 waar alleen de bestuurders airbag gestolen is (dat was in Soest).
- de andere waar de voorbumper, koplampen, achterbumper, achterlichten, audio, DIM, RTI en middenconsole van zijn meegenomen. (In Amersfoort bij een berger)
Beide auto's stonden op slot en hadden alarm...en niet iedereen kan hem betalen/rijdend houden.
Dus dan zoeken ze een alternatief om hem goedkoop op te knappen, en hem dan gelijk te voorzien van wat meer opties.
Tja, als je toch bezig bent