Geen Harley, Tattoo's had ik al.Emiel wrote:Midlife crisis. Schijnt een Harley te komen. Eerste tattoos zijn vandaag gezet.Turbobiker wrote:Kapt JD nu met alle snelle Volvo's?
(en ik baal er van niet een bak met geld te hebben liggen om het één en ander over te nemen...)
Wat gaat er wel komen?
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
-
- Syntax Error..
- Type auto: S60 T-5
Hij gaat de groene kant op.
Lekker met de fiets, stoppen met roken

Lekker met de fiets, stoppen met roken

- fearless
- Syntax Error..
En minderen met de cola.martijn. wrote:Lekker met de fiets, stoppen met roken![]()

Maar zet die wel zijn volvo's te koop maar niet dat andere hok voor een leuke prijs.

- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
-
- King of worst
Mee eens!Emiel wrote:Schijtweer...

-
- Syntax Error..
- Type auto: C70
C70 reed net terug heel lekker na al dat harde werken... daarnet een ongeval gehad
...
Om het verhaal kort te maken, Peugeot monovolume geval haalt me in op een druk kruispunt aan voetbalstadion omdat hij de file wilt voorbijsteken en dan nog linksaf wil, maar als de tegenligger aankomt komt hij terug vol naar rechts terwijl hij vol in de remmen moet omdat mijn voorligger terug stilstaat in de file... kon hem niet meer ontwijken en resultaat: geschaafde bumper, koplamp en pinker kapot, motorkap gebogen, spatbord linksvoor vooraaningedeukt en beetje naar achter gedrukt waardoor het tegen de deur aankomt.
Politie bijgekomen en verklaring afgelegd: bestuurder van de Peugeot had ook gedronken en haalde dus in op een kruispunt, dus hoop toch dat ik in mijn recht ben... was een Waalse Parlementarier (
). Hoop echt dat het geen getouwtrek tussen de verzekeringen gaat worden en dat ik mijn geld trek... Ik heb 't echt wel gehad nu! 

...
Om het verhaal kort te maken, Peugeot monovolume geval haalt me in op een druk kruispunt aan voetbalstadion omdat hij de file wilt voorbijsteken en dan nog linksaf wil, maar als de tegenligger aankomt komt hij terug vol naar rechts terwijl hij vol in de remmen moet omdat mijn voorligger terug stilstaat in de file... kon hem niet meer ontwijken en resultaat: geschaafde bumper, koplamp en pinker kapot, motorkap gebogen, spatbord linksvoor vooraaningedeukt en beetje naar achter gedrukt waardoor het tegen de deur aankomt.

Politie bijgekomen en verklaring afgelegd: bestuurder van de Peugeot had ook gedronken en haalde dus in op een kruispunt, dus hoop toch dat ik in mijn recht ben... was een Waalse Parlementarier (

- Emiel
- Super Moderator
Jeuzus...nu dit weer...
Dacht zeker dat ie boven de wet kon staan.

Dacht zeker dat ie boven de wet kon staan.

Rechterhand Opperbaas..
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Wibren V70R
- Syntax Error..
- Type auto: V70R ex-AWD
Wat een pech Ben

- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
Ben hoop dat je in je recht komt te staan..
Heb eenzelfde meegemaakt en toen werd ik als schuldige (wand achterop geknalt) aangewezen.
Heb eenzelfde meegemaakt en toen werd ik als schuldige (wand achterop geknalt) aangewezen.
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
Het zit niet mee, Ben
Hopelijk wordt het snel afgehandeld in jouw voordeel.

Hopelijk wordt het snel afgehandeld in jouw voordeel.
- Emiel
- Super Moderator
En vandaag weer...stervenskoud ook...Emiel wrote:Schijtweer...

Rechterhand Opperbaas..
-
- Dwalende...
- Type auto: zwart hok
Balen Ben!
Geen idee hoe het in BE precies zit met alcohol en aansprakelijkheid bij aanrijdingen. Hoop dat je er een beetje snel uitkomt met de verzekering.
Geen idee hoe het in BE precies zit met alcohol en aansprakelijkheid bij aanrijdingen. Hoop dat je er een beetje snel uitkomt met de verzekering.
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Hoe krijg ik dat gay rood/roze weg