BenC70ES wrote:Aan complimentjes over mijn C70 gisterenavond... en vooral de "mmmmmmmmm... I love those heated seats..."
![]()
Meisje bij de bushalte een lift gegeven ?

Moderator: Emiel
BenC70ES wrote:Aan complimentjes over mijn C70 gisterenavond... en vooral de "mmmmmmmmm... I love those heated seats..."
![]()
Een niet onknappe jonge blonde dame van op 't werk...Ronbroek wrote:BenC70ES wrote:Aan complimentjes over mijn C70 gisterenavond... en vooral de "mmmmmmmmm... I love those heated seats..."
![]()
Meisje bij de bushalte een lift gegeven ?
Pfff, kom ik wekelijks tegen.Johann wrote:Vanmorgen oplegger voorbij gereden op de snelweg, stonden twee Skylines op waarvan een een witte..
Skylines of GT-R?Johann wrote:Vanmorgen oplegger voorbij gereden op de snelweg, stonden twee Skylines op waarvan een een witte..
Yep!Turbobiker wrote:Skylines of GT-R?Johann wrote:Vanmorgen oplegger voorbij gereden op de snelweg, stonden twee Skylines op waarvan een een witte..
Zo jammer ditJohann wrote:Yep!Turbobiker wrote:Skylines of GT-R?Johann wrote:Vanmorgen oplegger voorbij gereden op de snelweg, stonden twee Skylines op waarvan een een witte..
killerbee wrote:Dat de grijze dame weer voor een jaar door de apk is![]()
![]()
![]()
Moesten wel 4 nieuwe stukjes rubber onder![]()
![]()