Johann wrote:Zal wel aan je hele dure monitor liggen dan... Of een keer een F5 doen.Ronbroek wrote: Dat verschil tussen licht en donker oranje is niet zo
Is nl rood en oranje..

Moderator: Emiel
Johann wrote:Zal wel aan je hele dure monitor liggen dan... Of een keer een F5 doen.Ronbroek wrote: Dat verschil tussen licht en donker oranje is niet zo
Is nl rood en oranje..
Alle mensen die met de oude layout zich hebben aangemeld hebben Subsilver2 als standaard layout staan en de mensen die met de nieuwe layout er bij zijn gekomen die hebben proFormell als standaard layout staan in hun prefs.fearless wrote:Was alweer zo gewend aan de nieuwe layout dat ik hem maar snel heb terug gezet.
fearless wrote:Emiel wrote:Heel erg eng.fearless wrote:Lid geworden van de fitness club. Maandag 1e intro les.En ja uit vrije wil.
Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al. Op de fiets naar het werk, sporten. Waar gaat het heen met deze wereld.
Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)fearless wrote:Emiel wrote:Heel erg eng.fearless wrote:Lid geworden van de fitness club. Maandag 1e intro les.En ja uit vrije wil.
Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al. Op de fiets naar het werk, sporten. Waar gaat het heen met deze wereld.
Stuur alles tot de 26 maar door hierheen, daarboven mag naar Lars.Turbobiker wrote:fearless wrote:
Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)
Ben er ook over aan het denken om de auto maar te verkopen.R o b wrote:Haha, Ivo de Volvo uit!![]()
Och man, gister mijn ogen uitgekeken daar.Turbobiker wrote:Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)
Hm volgens mij is dat zo'n beetje mijn eigen doelgroep. Stuur dus lekker helemaal niks door.Freek wrote:Stuur alles tot de 26 maar door hierheen, daarboven mag naar Lars.
Ah, Ivo begint ook minder kritisch te wordenfearless wrote:Och man, gister mijn ogen uitgekeken daar.Turbobiker wrote:Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)Enne te oud ?? Wat is te oud ?? Zoals laatst iemand tegen mij zij "zolang de voering er nog maar niet uit hangt".
![]()