Lars zwanger. Lijkt me het meest voor de hand liggend, en het verklaart meteen zijn gedrag van de afgelopen dagen wel.Thys wrote:Lars zwanger? Of Emiel? In het laatste geval: rap gedaan
Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Moderator: Emiel
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Rechterhand Opperbaas..
- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
Dagen
....... 
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Emiel
- Super Moderator

Ik pas mijn standaard van Turbobikers gedrag regelmatig aan. 

Rechterhand Opperbaas..
- Tim N
- Syntax Error..
jaloezie is een vervelend gegeven, om hem daarvoor een ban te geven gaat wat ver 
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Emiel
- Super Moderator

- Tim N
- Syntax Error..
jeuuj rij al twee weken en ben blij met de rust van zomer rubber.
Net eronder en dag erna bij wegrijden witte vlokken. was wel ff een slik momentje.
Net eronder en dag erna bij wegrijden witte vlokken. was wel ff een slik momentje.
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC

Mooi he ..
Afgelopen Woensdag avond ging moeders samen met schoonouders en een vriendin op weg richting Schiphol. Bedoeling was om bij Schiphol in een hotel te overnachten omdat ze de volgende ochtend om half 8 moesten inchecken voor de vlucht naar Singapore. Eindbestemming Bali en daarna nog Surabaya. Papa blijft thuis op de kids passen want die moeten gewoon naar school.
Volgende morgen kwart voor 8 ging de telefoon. Moeders aan de lijn of ik haar van Schiphol op kon halen..
5 minuten.. over 12 stonden we bij de fotograaf in het centrum. Met de volledige medewerking van deze beste man stond moeders binnen 10 minuten met pasfoto's weer buiten en moesten we nog even een sprintje trekken richting gemeentehuis. 10 voor half 1 stonden we bij de balie nummertje trekken en een paar minuten voor half mocht moeders haar nieuwe paspoort met spoed aanvragen...
Vrijdag morgen half 9 telefoon. Paspoort was binnen. Zaterdag morgen kwart over 5 ging de wekker. Kwart voor 6 met de XC richting Schiphol. Jongste zoon ging ook mee. Iets over 7 nog een Cappuccino met een Croissantje genuttigd en toen naar de incheck balie. Volgens mij herkenden ze moeders nog want ze keken heel blij en vroegen gelijk of het paspoort nu wel in orde was. Moeders moest even een traantje wegpinken toen ze de boarding pass kreeg aangereikt. Kusje en zwaaien en daar ging moeders helemaal in haar uppie richting het vliegtuig. De familie had er inmiddels al een paar dagen op zitten in Bali en hadden een strak programma gepland om zoveel mogelijk van Balie te kunnen zien. Moders moest bijna 12 uur vliegen naar Singapore, een uur of 3 wachten en nog iets van een uur anderhalf uur naar Bali vliegen. Een lange rit voor de boeg dus. Eenmaal aangekomen is ze vrijwel gelijk met de familie op pad gegaan en het eerste wat ik kreeg was bovenstaande foto. Blij dat het allemaal gelukt is.
- Tim N
- Syntax Error..
Idd flink klote. Mooi dat het zo toch nog min of meer gelukt is
- Turbobiker
- La Chouffe

Dat was dus weer een hele belevenis voor dat de grote belevenis kon beginnen! Geniet lekker van je rust 
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Emiel
- Super Moderator

Goede photoshop ook!
Verheugd: nieuwe keuken!
Verheugd: nieuwe keuken!

Rechterhand Opperbaas..
-
Johann
- Administrator

-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Type auto: C70
Ben je gecharmeerd van een ruime stekkerhybride, maar allergisch voor diesel, dan kan je Volvo van je lijstje afstrepen, want de V60 PHEV is er namelijk alleen als ‘D6′. Hier gaat echter verandering in komen, want Volvo heeft laten weten ook een benzinevariant te gaan maken.
-
Johann
- Administrator

Jah.. 3 cylinder benzine met automaat en 30% bijtelling denk ik .BenC70ES wrote:Ben je gecharmeerd van een ruime stekkerhybride, maar allergisch voor diesel, dan kan je Volvo van je lijstje afstrepen, want de V60 PHEV is er namelijk alleen als ‘D6′. Hier gaat echter verandering in komen, want Volvo heeft laten weten ook een benzinevariant te gaan maken.
-
Johann
- Administrator