Ja dat kan je echt met niks andersJohann wrote:Een van de vele dondersleuke toepassingen van een iPad..
Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Moderator: Emiel
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
"we like trains" /Angus Young
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Nou dat kon nog wel eens tegenvallen. Ik denk dat er op dit moment weinig van dergelijk apparaten zijn die op een groot formaat met werkelijk stunning kwaliteit zo'n PDFje weergeven. Moet er trouwens wel bij zeggen dat het stukje software er ook aan mee helpt en dat voor maar 0.79 Euro..JCviggen wrote:Ja dat kan je echt met niks andersJohann wrote:Een van de vele dondersleuke toepassingen van een iPad..
Je hebt gelijk dat het allemaal niks nieuws is maar de manier waarop daar hebben ze het bij Apple toch echt wel weer begrepen.
- Eugene
- Syntax Error..
Handig voor de navigatorJohann wrote:Een van de vele dondersleuke toepassingen van een iPad..
http://www.nordicturbo.nl/gallery/album ... ingnav.jpg

-
Johann
- Administrator

Eigenlijk had ik me moeten ergeren..
Zoon komt vandaag thuis met een iPhone 2G, mijn oude eerste generatie iPhone, met gebroken display. Hij had de iPhone in de schooltas gedaan..
Best wel pissig dat dat ding stuk is maar wetende hoe gek hij er mee is was het ook best wel een beetje zielig.
Gelijk even op het WWW gekeken of reparatie mogelijk is maar het blijft dat displays niet meer leverbaar zijn en een reparatie 150 Euro moest kosten.
Vervolgens op MP gekeken en bleek dat er in een straal van 15 km een iPhone 2G te koop was voor 120 Euro, 3G's zijn meer dan drie keer zo duur..
Gelijk belletje gedaan en er heen gereden bleek dat deze iPhone een unlock probleem had, zat dus een simlock op en blijkbaar een mislukte unlock poging.
Daar ik al een paar keer eerder dergelijke iPhone's onderhanden heb gehad toch maar besloten deze iPhone te kopen.
Vervolgens thuis een uurtje met leuke Jailbreak/Unlock software aan 't prutsen geweest en zoon heeft weer een werkende iPhone..
Zoon komt vandaag thuis met een iPhone 2G, mijn oude eerste generatie iPhone, met gebroken display. Hij had de iPhone in de schooltas gedaan..
Best wel pissig dat dat ding stuk is maar wetende hoe gek hij er mee is was het ook best wel een beetje zielig.
Gelijk even op het WWW gekeken of reparatie mogelijk is maar het blijft dat displays niet meer leverbaar zijn en een reparatie 150 Euro moest kosten.
Vervolgens op MP gekeken en bleek dat er in een straal van 15 km een iPhone 2G te koop was voor 120 Euro, 3G's zijn meer dan drie keer zo duur..
Gelijk belletje gedaan en er heen gereden bleek dat deze iPhone een unlock probleem had, zat dus een simlock op en blijkbaar een mislukte unlock poging.
Daar ik al een paar keer eerder dergelijke iPhone's onderhanden heb gehad toch maar besloten deze iPhone te kopen.
Vervolgens thuis een uurtje met leuke Jailbreak/Unlock software aan 't prutsen geweest en zoon heeft weer een werkende iPhone..
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
Heerlijk weer, maar net iets te fris om met de ramen open te rijden. Dakkie wel open 
-
Johann
- Administrator

8ste verjaardag alweer van de jongste zoon.
Nog een ralle 14T gekregen. Altijd goed voor statiegeld.
Nog een ralle 14T gekregen. Altijd goed voor statiegeld.
- Rudy-M
- Syntax Error..
- Type auto: C70 T5
Gefeliciteerd!
- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
Eindelijk kunnen de oude Iron Maiden cassettebandjes weer in de kast..., da'k hier niet eerder aan gedacht heb:

- Ronbroek
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
R o b wrote:Eindelijk kunnen de oude Iron Maiden cassettebandjes weer in de kast..., da'k hier niet eerder aan gedacht heb:
Voor op de koptelefoonuitgang van je Sony Walkman
-
Johann
- Administrator

- Zippo
- Dwalende...
- Type auto: V70
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
Eigen Huis & Tuin heeft flink z'n best gedaan bij jou achter.

Rechterhand Opperbaas..
- fearless
- Syntax Error..