Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Moderator: Emiel

Post Reply
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

Turbobiker wrote:
Turbo Geek wrote:
Wie rijdt er hier eigenlijk nog op winterbanden?
Simpele zielen ......
Veel veiliger die winterbanden!

Omdat ze minder grip hebben ga je eerder glijden. Dus houd je je snelheid lager.

Voor mij niets anders meer :up:

(dan maar een simpele ziel)
Deden het best goed met 20 graden boven nul op de Ring... 8)
Image
Rechterhand Opperbaas..
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Dat onze 'super modder-eter' eigenlijk alleen maar smileys post..
ImageImage
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

haRtV70R wrote:Dat onze 'super modder-eter' eigenlijk alleen maar smileys post..
:D :ban:
Image
Rechterhand Opperbaas..
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Emiel wrote:
haRtV70R wrote:Dat onze 'super modder-eter' eigenlijk alleen maar smileys post..
:D :ban:
Zeg ik.... :twisted:
ImageImage
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Verbaas me over hoe traag dit forum doorgaans is.
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Verbaas me eerlijk gezegt nog meer aan het feit dat de mods alhier meer posten op het 850 forum (en dan met name mooie foto's) dan op 'hun' eigen forum .............
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Is zo traag hier.. :bash:
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Dat klopt maar dan nog is het vreemd (in mijn ogen).
Het verkeer hier is denk ik een stuk beter geworden de laatste tijd (kijk hier sinds december) maar toch zou er wel wat meer leven in de brouwerij kunnen komen.
Als je dan vervolgens leuke reports en allerlei foto's ergens anders plaatst en niet op je eigen forum dan ontgaat mij het nut van het opzetten van een eigen forum.
Zeker als je dan hoort dat sommigen het 'beleid' bij de buren zat zijn.
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Zit wat in, aan de andere kant moet ik wel zeggendat dit forum in oorsprong alleen een probeersel van de Orion forum software is. Voor de grap de indeling van het 850 forum nagemaakt en "as is" online gezet.

Ik ben natuurlijk al sinds dag 1 lid van het 850forum nieuwe stijl, zat ook nog op 't oude forum ooit trouwens, en ik denk dat het verslag daar wel een juiste plek heeft. Ik heb alleen niet veel zin meer om mijn bevindingen op het gebied van tuning op het 850 forum te posten. Zo nu en dan een update maar verder niet, doe ik dan wel weer hier.

Maar zal straks wel even een kopietje hier posten.
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Waar het mij om gaat is dat ik denk dat het hier zeker potentie heeft vwb een forum waar de techniek/tuning centraal staat en een gezellige club waar niet iedereen op zijn tenen moet lopen ivm Groen Links regeltjes en dergelijke.
Een voorwaarde is wel dat je dan voldoende traffic hebt want als je het moet hebben van puur de techniek en tuning van een aantal members dan is het steeds een lange tijd stil en sterft zoiets een stille dood.
Het posten op beide foums snap ik best hoor want dat doe ik ook maar het 'beste' zou ik gebruiken voor je 'eigen' forum, het zijn dan de krenten in de pap die een forum dan meer dan de moeite waard maken.

Ik heb ook het gevoel dat er meer mensen hier 'rondkijken' maar nog niet posten en/of inschrijven omdat er net wat te weinig interessante posts zijn.
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Ik snap je punt wel Sergio, maar om heel eerlijk te zijn...het is allemaal begonnen als gein (plus dat ik onder druk ben gezet door iemand uit Duitsland).
Ik verwacht wel dat het allemaal wat gaat groeien, zeker tov topics. Het is niet allemaal specifiek 850/X70 wat hier gepraat word, alle Volvo's (met turbo :oops: ) zijn welkom. En aangezien er op de andere fora's niet bijzonder veel te vinden is over het snelle spul, denk ik dat het wel goed gaat komen.

Wat betreft de snelheid, hier gaat het best goed, maar het is niet zo snel als het forum van de buren. Enkel vanmiddag had ie er geen trek in toen ik foto's wilde invoegen via plaatjeszak.us, mijnalbum was geen probleem... :?
Image
Rechterhand Opperbaas..
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

Emiel wrote:... via plaatjeszak.us,... :?
:lol: :lol:
ImageImage
haRtV70R
Dwalende...

Post by haRtV70R »

En om ff op T-G zijn verhaal terug te komen, het is ook een visieuze cirkel. Als je iets 'leuks' te melden heb, is het interessanter om dat op het 850 forum te doen omdat je dan gewoon veel meer publiek bereikt. Probleem is dan wel weer dat ze dan niet hier kijken...
ImageImage
Turbo Geek
Dwalende...

Post by Turbo Geek »

Als je iets 'leuks' te melden heb, is het interessanter om dat op het 850 forum te doen omdat je dan gewoon veel meer publiek bereikt.
Het is maar op wat voor reakties je zit te wachten ... Als je echt serieuze feedback wilt dan zou ik me nog eens bedenken :roll:
Post Reply