..hoe kan een snotaap als u dat betalen?BenC70ES wrote:Tot tweemaal toe tegengehouden door de douane"mais, c'est une trés jolie voiture monsieur..."

Moderator: Emiel
..hoe kan een snotaap als u dat betalen?BenC70ES wrote:Tot tweemaal toe tegengehouden door de douane"mais, c'est une trés jolie voiture monsieur..."
In het verkeerde topic?Tim N wrote:Mijzelf....... waar o waar heb ik die nieuwe sim kaart opgeborgen....
Turbobiker wrote:..hoe kan een snotaap als u dat betalen?BenC70ES wrote:Tot tweemaal toe tegengehouden door de douane"mais, c'est une trés jolie voiture monsieur..."
Hoe ken da nou?!Emiel wrote:Honger!!!
Had er nu meer lol van gehad als het koud rauw vlees was geweest.t-5Karel wrote:Hoe ken da nou?!Emiel wrote:Honger!!!
Je had nog wel 2 broodjes dooie warme hond op
Dan had je het nog een keer kunnen proeven bedoel jeEmiel wrote:Had er nu meer lol van gehad als het koud rauw vlees was geweest.t-5Karel wrote:Hoe ken da nou?!Emiel wrote:Honger!!!
Je had nog wel 2 broodjes dooie warme hond op
LOL, zou je wel denken, maar hij zit op hetzelfde aantal gp's als barichelloJCviggen wrote:Per ongeluk F1 gedownload met RTL7 commentaargelijk begonnen met een BBC download maar toch een halve race de NL versie moeten kijken
als ik niet beter wist zou ik denken dat de man zn eerste F1 race ooit aan het zien was.
Tim N wrote:(eigenlijk gisteravond)
206CC die met 90+ door mijn straat zie rijden, en die mij afgelopen vrijdag ook al op de dwarsstraat met 70+ om 01:00uur in kwam halen.
Van het weekend maar eens gaan uitzoeken welk kenteken daar bij hoort en waar de beste man zijn huisje staat.
Geen zin om vriendin en kind binnenkort tussen het DAB weg te plukken.