Om dit topic maar te vervuilen, en ach, het past ook wel in 'verbaasd'.
Een status update voor m'n V70...
Vorige week had Emiel reeds een (voorzichtige) diagnose gesteld. Kwamen wat punten naar voren. Mooi.
Auto door m'n vriendin weer naar de bewuste dealer gebracht, lijst van Emiel letterlijk overgenomen.
Afspraak gemaakt: houd ons dagelijks op de hoogte van de voortgang! 'Doen we!' Kreeg Nicole te horen.
Vrijdag, niks gehoord, zucht.
Zaterdag een leuke mail de deur uit gedaan, over het niet nakomen van afspraken (val direct in de valkuil dat ik teveel in emotie schrijf, kak, work in progress btw).
Vervolgens belt Nicole de verkoper op (ging een beetje parallel, want ook zij was over de zeik), maar die was op z'n tenen getrapt.
Naar veel aandringen ging meneer op de werk order kijken.
En nu komt die! Ze hadden diverse zaken getest met de wervelkleppen! Nice!!! Guys!!! Dit is ge-wel-dig! Ik heb geen klachten over vermogen of een te hoog verbruik! Maar over de koude start!
Ik geef ze hints, tips en trucs cadeau! Check de brandstof druk /- leidingen, want vermoedelijk zit er ergens lucht na een nacht stilstand!
Ze hebben inmiddels de auto naar een collega dealer gebracht voor een second opinion.
Ze hebben een verse set ogen nodig denk ik, gelukkig geven ze toe dat de start niet goed is...
Nadeel is dit keer wel dat we geen vervangend vervoer hebben gekregen. En dat zorgt toch voor een logistieke uitdaging zo nu en dan...