Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Moderator: Emiel

User avatar
ruubje
Syntax Error..
Posts: 652
Joined: 22.04.2010, 16:18
Type auto: Volvo 854 T-5R CY
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by ruubje »

Gister maar eens een bloemetje gegeven...
Tsja, en als je het doet? Doe het dan ook goed... Blikken in de bloemen winkel waren leuk te noemen.

Vrouw ging helemaal uit d'r dak, en heeft de rest van de avond huppelend en zingend door huis gelopen 8)

Image
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Johann »

Micromeeting met oudste zoon (En vrouw en jongste zoon)

Image
martijn.
Syntax Error..
Posts: 530
Joined: 03.12.2007, 20:47
Type auto: S60 T-5
Location: roermond

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by martijn. »

:v:

Gaaf man!
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Emiel »

Kookkunsten van Johann :shock:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Johann »

Emiel wrote:Kookkunsten van Johann :shock:
:lol:

Guess what.. SD11 radiator lek .. .. :cry:
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Emiel »

Zet maar onderop de stapel... :v: :o
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Johann »

Guess what.. .. DOP ook radiator lek.. :x:
martijn.
Syntax Error..
Posts: 530
Joined: 03.12.2007, 20:47
Type auto: S60 T-5
Location: roermond

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by martijn. »

Als je veel auto's hebt kan er ook veel kapot :roll:

Zeg maar nee. Krijg je er twee :twisted:

Kun je extra korting vragen bij twee radiateuren.

Kan maandag effe voor je kijken?

Stuur ik ze wel op.

Gr.
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Emiel »

Van de Dop stond op het lijstje dat ie eraan zat te komen. :shock:
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Emiel »



28-11-2014 :chef:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Johann »

Is al besteld. Ging even over de manier waarop..

Het ging over verheugd.. Ik heb mij er op verheugd dat Emiel afgelopen week in no time de kachel radiator vervangen heeft van de DOP. Stond al langer op de planning.
Zoonlief en schoolkameraad wilden graag met de auto naar school. Kameraad is net 18 en heeft net rijbewijs. 2 dagen in de week hebben ze hetzelfde rooster en beide moeten normaal 20 km naar school fietsen. Kunnen ze mooi ervaring opdoen toch?
Wetende dat de kachel niet goed was instructies meegegeven waar op te letten maar na een aantal dagen rijden moest er toch iets te snel weer koelvloeistof bij.
Besloten om de DOP te parkeren en de SD11 maar mee te geven.
Donderdagavond dus met Emiel afgesproken voor de kachelwissel. Omdat miel pas na werktijd richting Area34 kon komen afgesproken dat we een Pizza zouden bestellen. Zoonlief kwam een uurtje er voor vragen of hij samen met kameraad boodschappen mocht doen met de SD11 in Hengelo dus een mooie gelegenheid om hun even frisdrank te laten bezorgen. Ik verheug mij daar aan. Is leuk om die jongens zo bezig te zien en om de discussies over Volvo's aan te horen in een voor hun meer VAG vriendenkring.. :lol:
Leuk.
Na het bezorgen van de frisdrank kwamen de heren een uur later terug in zak en as met een verontrustende mededeling.. Mijn zoon had de SD11 willen keren en had daarbij met de vers gespoten Trexen (Eigenlijk Evolution) een stoeprand geraakt.. Zal wel in de genen van moeders kant zitten.. :D
Zoon had verwacht dat Pa wel hevig uit de slof zou schieten en was eigenlijk nog meer geschokt van het feit dat Pa alleen maar vroeg of hij er iets van geleerd had.
Tsjah.. Wat moet je er mee. Tuurlijk is het balen maar meer voor hem. De deuk in het ego is er al. Het overkomt iedereen wel een keer als je graag grote hoepels met platte bandjes onder de auto wil hebben. Soms laat je het zitten en soms lap je het op. In dit geval met de donkere wielen valt het gelijk heel erg op.

Image

Ja balen.. Maar het viel heel erg mee. Paar krasjes wel maar meeste was alleen lak. Daarbij had zoonlief nog de volgende morgen de auto mee willen hebben naar school maar durfde dat eigenlijk niet meer te vragen maar voor mij juiste een reden om het wel te doen. Ze moeten geen angst krijgen om te rijden natuurlijk.

Affijn. Emiel had in no time de kachel gefixed. Het bezoek was weer gezellig. :v:

Volgende morgen was ik redelijk vroeg op en zat bij Area 34 al aan de koffie. Zoon zou om kwart voor acht richting school vertrekken maar ik kreeg een belletje dat het lampje van het koelvloeistof niveau van SD11 aan het branden was.. Zul je net zien. De groene doet het wil de witte ook aandacht.. Ik zei haal de groene maar op want die is gemaakt. Auto's omgeruild en hun op pad. Ik dacht kan ik even met de witte naar de overbuurman om de schade aan het wiel bij te laten werken maar toen ik de auto naar achteren reed lag er een plas koelvloeistof op de grond. Aan de bijrijderskant van de radiator zeek de vloeistof lekker door de klemrand.
Een mooi tijdstip of de motor maar eens te gaan liften want de koppeling moet ook nog vervangen worden en nog een paar andere dingetjes en de M66 bak is moeilijk aan de onderkant te lossen. Kan net zo snel de motor er weer even uit.
SD11 op de bok gezet en alleen het beschadigde wiel maar naar buurman gebracht. Radiator besteld en begonnen met slopen van de SD11. In de middag kreeg ik een belletje dat de rad binnen was en gelijk daarna een app dat het wiel klaar was.

Image

Daar kun je je dan aan verheugen.

Tot je weer een app binnen krijgt..

Image
User avatar
MartijnGizmo
Dwalende...
Posts: 325
Joined: 11.06.2014, 09:09
Type auto: Volvo V50 T5
Location: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by MartijnGizmo »

Top-actie met dat wiel! :builder: Maar zo blijf je wel lekker bezig...
User avatar
Tim N
Syntax Error..
Posts: 1681
Joined: 24.08.2009, 09:19
Type auto: Zee Germanz r cummin
Location: Grünmofgelande

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Tim N »

De horror, mijn eerste stoeprandschade rijd gevalletje staat mij idd nog vers in het ego gedrukt...

Balen van de groene vloeistof dag
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Johann »

Cars & Coffee in Hengelo.
Was mooi weer bij, leuke auto's. HotDog was ook eetbaar.

Image
Post Reply