Die vrouw van mij is gewoon geweldig. Zo'n controle over de XC60 met sleepkoord het is gewoon niet leuk meer.
De Apache weer vlot kunnen trekken. Zat met de schokbreker bevestiging en de klok van de achteras aan de grond.
Was even vergeten dat het een 4x2 met open diff is.
Banden hielpen ook niet mee. Iets van 125/95-15 straat profiel van 50 jaar geleden.
VAG malloten... Ze zijn al een weekje aan het rondcrossen in Oostenrijk blijkbaar, op zoek naar de Wörthersee. Kwam ze al tegen vorige week op weg naar Kroatië. En gisteren op de terugweg nog veel meer. Een groepje van tien auto's (paar Golfjes, 2 Audi's en en Seat) was lekker aan het klooien. Zo een beetje 120 per uur aan het rijden, maar soms even iets harder en soms weer wat langzamer. Bij passeren van anderen werd de volgorde van de auto's even gewisseld door wat heen en weer te gaan tussen de 2 banen en daarbij naar believen wat in te houden of gas te geven.
Heeft mij en een Oostenrijker 10 minuten gekost langs die groep te komen. En dan deden ze volgens mij niet eens bewust hun best ons op te houden... .
Netjes 115 op linkerbaan, rechts colonne vrachtwaggels, voor mij ellenlange rij met auto's die ook langs alle vrachtwaggels moeten, je kent het wel.
Auris kroop steeds dichter op de kont, tot ik zijn koplampen amper kon zien in binnenspiegel.
Ben er normaal geen voorstander van maar deze had het echt verdiend, dus ff met links bij geremd.
Auris neus dook iets en hield daarna keurig afstand, denk dat de regels hem ineens weer te binnen schoten (Auris past niet onder/over golf door ook al wil je dat nog zo graag)
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"