Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Moderator: Emiel

Post Reply
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd

Post by Emiel »

Thys wrote:Lars zwanger? Of Emiel? In het laatste geval: rap gedaan :twisted:
Lars zwanger. Lijkt me het meest voor de hand liggend, en het verklaart meteen zijn gedrag van de afgelopen dagen wel. :lol: :wink:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Tim N
Syntax Error..
Type auto: Zee Germanz r cummin

Post by Tim N »

Dagen :?: ....... :roll:
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Ik pas mijn standaard van Turbobikers gedrag regelmatig aan. :lol:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Tim N
Syntax Error..

Post by Tim N »

jaloezie is een vervelend gegeven, om hem daarvoor een ban te geven gaat wat ver :eusa_whistle:
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Zomerbanden! 8)
Image
Rechterhand Opperbaas..
Tim N
Syntax Error..

Post by Tim N »

jeuuj rij al twee weken en ben blij met de rust van zomer rubber.
Net eronder en dag erna bij wegrijden witte vlokken. was wel ff een slik momentje.
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Image

Mooi he .. :love:

Afgelopen Woensdag avond ging moeders samen met schoonouders en een vriendin op weg richting Schiphol. Bedoeling was om bij Schiphol in een hotel te overnachten omdat ze de volgende ochtend om half 8 moesten inchecken voor de vlucht naar Singapore. Eindbestemming Bali en daarna nog Surabaya. Papa blijft thuis op de kids passen want die moeten gewoon naar school.

Volgende morgen kwart voor 8 ging de telefoon. Moeders aan de lijn of ik haar van Schiphol op kon halen.. :shock: Paspoort was op een paar weken na geen half jaar meer geldig en dat is blijkbaar een eis voor toelating in Indonesië. Dom .. :cry: Eenmaal de kids de deur uit maar die kant op gereden, was iets voor half 9 meende ik, en tegen kwart voor 10 stond ik bij de vertrekhal 3 op Schiphol. Moeders stond al buiten met de koffers en had inmiddels de vlucht omgeboekt en al de nodig telefoontjes gepleegd om een ander paspoort te kunnen regelen. Op Schiphol gaat er wat dat betreft dus helemaal niets. Voor half 1 op gemeenthuis H'bergen met spoed aanvragen zou vrijdag morgen als resultaat geven. wel nog even pasfoto's maken. Hm.. Uurtje of 2 om terug te rijden moet toch te doen zijn ware het niet dat er weer eens een trucker was die meende door de vangrail te moeten rijden. A1 afgesloten bij Amersfoort daar waar eerst nog een file van 7 km was aangegeven. Het was inmiddels al kwart voor 11 en de tijd begon te dringen. Was een beetje aan het twijfelen wat te doen omdat ik niet precies wist waar de weg was afgezet en maar de gok genomen dat het voor de A28 zou zijn. Gelukkig een afrit kunnen pakken en vervolgens dwars door Amersfoort naar de A28 gereden om vanaf daar weer op de A1 te kunnen komen. Ging allemaal goed en de weg was vrij leeg maar de tijd was eigenlijk op. Vrouw had de P in, moest plassen en poopen en alles tegelijk en kan slecht tegen jakkeren maar het moest maar even. Met het rijbewijs in gevaar de Lexus naar heel hoge regionen proberen op te stuwen zo goed en kwaad als het kon. Het NL verkeerd snap er idd geen zak meer van. En Mercedes meende met 150 het rijk alleen te hebben op de linker baan. Duurde een aantal KM voordat ie door had dat een Lexus misschien wel meer recht op die baan heeft. Met het juiste verzet voorhanden en de uitlaatklep vol open kan ie misschien wel meer herrie dan een AMG maken.. :lol: Wel even aan de beste meneer laten horen dus.
5 minuten.. over 12 stonden we bij de fotograaf in het centrum. Met de volledige medewerking van deze beste man stond moeders binnen 10 minuten met pasfoto's weer buiten en moesten we nog even een sprintje trekken richting gemeentehuis. 10 voor half 1 stonden we bij de balie nummertje trekken en een paar minuten voor half mocht moeders haar nieuwe paspoort met spoed aanvragen...
Vrijdag morgen half 9 telefoon. Paspoort was binnen. Zaterdag morgen kwart over 5 ging de wekker. Kwart voor 6 met de XC richting Schiphol. Jongste zoon ging ook mee. Iets over 7 nog een Cappuccino met een Croissantje genuttigd en toen naar de incheck balie. Volgens mij herkenden ze moeders nog want ze keken heel blij en vroegen gelijk of het paspoort nu wel in orde was. Moeders moest even een traantje wegpinken toen ze de boarding pass kreeg aangereikt. Kusje en zwaaien en daar ging moeders helemaal in haar uppie richting het vliegtuig. De familie had er inmiddels al een paar dagen op zitten in Bali en hadden een strak programma gepland om zoveel mogelijk van Balie te kunnen zien. Moders moest bijna 12 uur vliegen naar Singapore, een uur of 3 wachten en nog iets van een uur anderhalf uur naar Bali vliegen. Een lange rit voor de boeg dus. Eenmaal aangekomen is ze vrijwel gelijk met de familie op pad gegaan en het eerste wat ik kreeg was bovenstaande foto. Blij dat het allemaal gelukt is.
Tim N
Syntax Error..

Post by Tim N »

Idd flink klote. Mooi dat het zo toch nog min of meer gelukt is
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Dat was dus weer een hele belevenis voor dat de grote belevenis kon beginnen! Geniet lekker van je rust :wink:
Autumn Gold Pearl Metallic...
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Goede photoshop ook! :P

Verheugd: nieuwe keuken!
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

Emiel wrote:Goede photoshop ook! :P
Zal het doorgeven :-)
BenC70ES
Syntax Error..
Type auto: C70

Post by BenC70ES »

Ben je gecharmeerd van een ruime stekkerhybride, maar allergisch voor diesel, dan kan je Volvo van je lijstje afstrepen, want de V60 PHEV is er namelijk alleen als ‘D6′. Hier gaat echter verandering in komen, want Volvo heeft laten weten ook een benzinevariant te gaan maken.
:D
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

BenC70ES wrote:
Ben je gecharmeerd van een ruime stekkerhybride, maar allergisch voor diesel, dan kan je Volvo van je lijstje afstrepen, want de V60 PHEV is er namelijk alleen als ‘D6′. Hier gaat echter verandering in komen, want Volvo heeft laten weten ook een benzinevariant te gaan maken.
:D
Jah.. 3 cylinder benzine met automaat en 30% bijtelling denk ik . :lol:
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

In 2017
Post Reply