Centenkwestie.

Moderator: Emiel
Gaaf! Goed gedaan.SanderGLT wrote:Aan een baan! Kan wel nog een tijd duren voordat ik kan beginnen, maar in februari weten ze meer in ieder geval.
Dat klopt ja, er zijn in Nederland alleen al meer dan 1000 werkloze piloten.Emiel wrote:Gefeliciteerd! Hoorde vandeweek nog een item op de radio dat het niet makkelijk is om in die sector aan een baan te komen.
Bedankt!Turbobiker wrote:Gaaf! Goed gedaan.SanderGLT wrote:Aan een baan! Kan wel nog een tijd duren voordat ik kan beginnen, maar in februari weten ze meer in ieder geval.
Ik steek m'n hand wel even uit het raamJohann wrote:Even zwaaien als je over komt vliegen dan maar ..
Mooiman! Heb jij schnell geroggeldEmiel wrote:Yup, sinds gisteren met meubilair.![]()
Veel klein prut (afrondend schilderwerk, plinten, kitten) moet nog gebeuren net als de keuken, maar dat kan nog 2 maanden duren als het zo doorgaat. Zal een paar foto's op facebook plempen aankomend weekend.
Emiel wrote:Ritje met de V60 pluginhybriddinges bij de importeur. Apart. Met het extra gewicht op de achteras stuurt ie eigenlijk fijner dan standaard?
Verder een mooie auto, mag alleen wel lager en wat dikkere wielen hebben. En die 280 pk...misschien moet de accu voller zijn want ik vond het niet heel overdreven schnell.
Van 9 tot 4 stil moeten zitten (op het proefritje na) en de training gevolgd, bijna in slaap gevallen..
Vast aan het dromen over grotere turbo's!Emiel wrote:Ik zat er samen met Mitchell, die lag ook bijna te slapen.