Upc heeft natuurlijk even binnen gekeken en zag dat een internetaansluiting nog niet echt nodig is.
Moderator: Emiel
Hmmm....het verhaal word 'apart' als je die t-bone van gisteren toevoegd.ruubje wrote:Daar heb je overheen 'gebehangt' met wat drek van Alex ofzo....
Gelukkig geen foto van het eindresultaat gemaakt...Emiel wrote:Hmmm....het verhaal word 'apart' als je die t-bone van gisteren toevoegd.ruubje wrote:Daar heb je overheen 'gebehangt' met wat drek van Alex ofzo....
Emiel wrote: - speciaal voor de Apple gebruikers even een draadloos netwerk ingeplugd, die arme jongens hebben hier geeneens bereik. Baksteen ftw.
Ja, lachen die BMW's in de sneeuw... Ergste is nu voorbij, maar toen overal nog een richel tussen twee rijbanen lag, durfden de meesten niet van baan te wisselen. Vandaag 2 BMW rijders gesproken die die ervaring ook hadden: ondanks alle elektronica glijdt de wagen bij zo een actie inderdaad onder je vandaan beaamden ze allebei... .Alex V50 wrote:Ik verheug me al een paar dagen aan de sneeuw.
De parkeerplaatsen hier in de regio zijn een drama.
Onder de sneeuw ligt vooral een groot pak ijs, daarop heb je dus niet genoeg grip om snelheid te maken. Daarnaast zijn er vooral veel idioten aanwezig die een aanloop nemen en vervolgens met de handrem erop compleet ongecontroleerd rondgaan. Is een kwestie van tijd voordat ze in je zijkant vliegen.
In de stad gaat het echter vele malen beter.
Het is net glad genoeg om op hogere snelheden powerslidend de bochten uit te komen in een flinke drifthoek en er is voldoende grip om alles snel weer tot stilstand te brengen.
Hierdoor kan eigenlijk iedere bocht gedrift worden.
Heb nu wel de tweede tank van deze week leeg. Vanmiddag heb ik net de 300 km op een tank gehaald...
Emiel wrote: - met een Duvel op schoot in de nieuwe woonkamer
Ben de hele week vrij...Emiel wrote:Aankomende week ander huis leegrausen.