Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Moderator: Emiel

Post Reply
Eugene
Syntax Error..

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Eugene »

Turbobiker wrote:
Eugene wrote:Non coilover betekent dat de veer niet "om" de schokdemper zit, zoals aan de voorkant maar 2 losse plekken heeft op de achteras.
Ik zal voor de zekerheid navragen of er hoogte verstelling is, maar dit zal op dezelfde manier geregeld zijn als bij de KW's
Nu weet ik alleen niet hoe dat bij KW zit... :oops:
Dit idee:

Image
Image
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Type auto: S60

Post by Emiel »

Eugene wrote:
Turbobiker wrote:
Eugene wrote:Non coilover betekent dat de veer niet "om" de schokdemper zit, zoals aan de voorkant maar 2 losse plekken heeft op de achteras.
Ik zal voor de zekerheid navragen of er hoogte verstelling is, maar dit zal op dezelfde manier geregeld zijn als bij de KW's
Nu weet ik alleen niet hoe dat bij KW zit... :oops:
Dit idee:

Image
Voor de duidelijkheid...en Lars...de linkerveer met de perch en de middelste schokdemper hoort achter. :nerd:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Hmmm, niets speciaals dus. Dacht dat het wat mooier zou zijn!
Autumn Gold Pearl Metallic...
Eugene
Syntax Error..

Post by Eugene »

Turbobiker wrote:Hmmm, niets speciaals dus. Dacht dat het wat mooier zou zijn!
Bij een 850 heb je helaas niet zoveel mogelijkheden. Er is geen/ erg weinig plek voor een coilover setup op de plek van de schokdemper.
Image
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Zullen we het coilover BCRDCDA gebrabbel gebeuren even in het daarvoor bestemde topic verder zetten? Ik klik me een muisarm.
Image
Rechterhand Opperbaas..
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Haal een VW Polo diesel in op de rondweg. Gewoon rustig er voorbij. Gaat de Polo ineens sneller rijden.. :eusa_think: Keer flipperen en een dotje gas en hup er voor. Beetje bijremmen omdat er tegenliggers aankomen en ik niet al te asociaal wil overkomen. Na de volgende bocht tot de slinger bij het tankstation is er weer vrij baan dus meer dotje gas. Bij de slinger paar keer terug flipperen omdat er nog een auto richting tankstation moet maar eenmaal aan de kant weer vrij baan dus weer dotje gas en lekker opflipperen tot de afslag. Kan nog net voor een tegenligger langs linksaf en weer dotje gas tot de T splitsing. Verder maar uit laten rollen tot pand naast mijn huis. Even op tegenligger wachten en links de P plaats op.

Komt er een Polo naast mij staan... Ik kijk en zeg hardop in de auto :censored: Bestuurder in witte blouse met borduurseltje op de schouders kon dit overigens duidelijk zien.

Affijn.. of ze rijbewijs en papieren even mochten zien. Tuurlijk mocht dat. "Had U haast meneer?" --"Nee?" -- "Vanwaar die snelheid dan?" -- "Tsjah.. eehh.. Is eigenlijk gewoon mijn gebied (Met grijns)" -- "Hoezo mijn gebied?" -- "ach ik woon hier en ken de weg" -- "En dan dacht U dan trap ik 'm nog even lekker los?" -- "Nee dat was geen lostrappen.." -- (Kijkt naar auto) "Nee ok dat wil ik dan wel geloven. U krijgt een waarschuwing maar we hebben wel een notitie er van gemaakt. Prettige dag nog. " -- "Prettige dag en bedankt."

....
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Post by Wibren V70R »

Herkenbaar dit verhaal....... :blink1:
Zippo
Dwalende...
Type auto: V70

Post by Zippo »

Wibren V70R wrote:Herkenbaar dit verhaal....... :blink1:
J rijdt altijd te hard!!!! :D
Eugene
Syntax Error..

Post by Eugene »

Johann wrote: U krijgt een waarschuwing maar we hebben wel een notitie er van gemaakt.
....
Ben een keer opgebeld door de politie met deze mededeling :roll:
Image
Emiel
Super Moderator
Super Moderator

Post by Emiel »

Van 1 keer in de week naar 1 keer per jaar is best netjes. :P
Image
Rechterhand Opperbaas..
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Eugene wrote:
Johann wrote: U krijgt een waarschuwing maar we hebben wel een notitie er van gemaakt.
....
Ben een keer opgebeld door de politie met deze mededeling :roll:
Jij bent gebeld dat Johann een waarschuwing heeft gekregen :shock:
Autumn Gold Pearl Metallic...
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Post by Wibren V70R »

Had een keer een agent aan de deur vanwege een zogenaamd ongeval waarbij ik ben doorgereden schijnbaar :shock: niks van waar natuurlijk maar ik was bekend bij de politie hier omdat ze het een mooie auto vonden en of ik voortaan wat rustiger kon rijden....
oldostofjas
De man met de jas
Type auto: 2016 V70 D4 GT8

Post by oldostofjas »

Haha, ze zijn niet allemaal gepest op school
JCviggen
Dwalende...
Type auto: 850 T-5R

Post by JCviggen »

Johann wrote:Haal een VW Polo diesel in op de rondweg. Gewoon rustig er voorbij. Gaat de Polo ineens sneller rijden..
Had ik ooit ook een keer voor zoiets...haal 2 auto's in (je mocht er 70 rijden ik haalde ze in met ~80) gaat de eerste auto - ford sierra 2.0 harder rijden dus ik maar op het gas tot zo'n 110 en voeg opnieuw rechts in. Komt die fucking sierra terug op me af knipperend en toeterend en komt me als een gek links voorbij. Naja...sierra 2.0 tegen de 850 was nu ook niet moeilijk om recht te zetten, ik loste het gas zo rond de 170 denk ik (was een kanaalweg eigenlijk) met die sierra ergens in de verte. Even verder afslaan komt natuurlijk die domme sierra er weer aan en springt er een oud mannetje met een snor, uniform én kepie uit (kennen jullie dat woord?)

Was een beetje over z'n toeren, toen ie eenmaal gekalmeerd was kwam ie nog vertellen dat veel mensen achteraf verrast waren van de snelheid van z'n Sierra. Hmm.
Uiteindelijk zou ik een boete krijgen van 50€ maar nooit meer wat van gehoord. Ik kon zo bij het inhalen ook niet zien dat ie een uniform aan had, aan z'n manier van rijden dacht ik dat er een compleet losgeslagen idioot achter me zat.
"we like trains" /Angus Young
Post Reply