Haal een VW Polo diesel in op de rondweg. Gewoon rustig er voorbij. Gaat de Polo ineens sneller rijden..

Keer flipperen en een dotje gas en hup er voor. Beetje bijremmen omdat er tegenliggers aankomen en ik niet al te asociaal wil overkomen. Na de volgende bocht tot de slinger bij het tankstation is er weer vrij baan dus meer dotje gas. Bij de slinger paar keer terug flipperen omdat er nog een auto richting tankstation moet maar eenmaal aan de kant weer vrij baan dus weer dotje gas en lekker opflipperen tot de afslag. Kan nog net voor een tegenligger langs linksaf en weer dotje gas tot de T splitsing. Verder maar uit laten rollen tot pand naast mijn huis. Even op tegenligger wachten en links de P plaats op.
Komt er een Polo naast mij staan... Ik kijk en zeg hardop in de auto

Bestuurder in witte blouse met borduurseltje op de schouders kon dit overigens duidelijk zien.
Affijn.. of ze rijbewijs en papieren even mochten zien. Tuurlijk mocht dat. "Had U haast meneer?" --"Nee?" -- "Vanwaar die snelheid dan?" -- "Tsjah.. eehh.. Is eigenlijk gewoon mijn gebied (Met grijns)" -- "Hoezo mijn gebied?" -- "ach ik woon hier en ken de weg" -- "En dan dacht U dan trap ik 'm nog even lekker los?" -- "Nee dat was geen lostrappen.." -- (Kijkt naar auto) "Nee ok dat wil ik dan wel geloven. U krijgt een waarschuwing maar we hebben wel een notitie er van gemaakt. Prettige dag nog. " -- "Prettige dag en bedankt."
....