klikbaar
Tis toch

Het is zo interactief dat je nergens meer op kan klikken als je inzoomt.
Kost ook nog ns 95 euro.
Moderator: Emiel
Turbobiker wrote:Wordt tijd dat je je ogen laat laseren!
Klopt, dat had ik ook na het trekken van m'n verstandskiezen. Die dingen staan nu op de tocht. Zou na een paar weken wel over moeten zijn.Thys wrote:Brr, schei uit. Na m'n laatste bezoek aan de kaakchirurg (verstandskies eruit bikken) zijn 2 andere kiezen ineens bijzonder gevoelig voor druk, warmte en kou
Klinkt naar; hoe was de wederopbouw?Emiel wrote:Klopt, dat had ik ook na het trekken van m'n verstandskiezen. Die dingen staan nu op de tocht. Zou na een paar weken wel over moeten zijn.Thys wrote:Brr, schei uit. Na m'n laatste bezoek aan de kaakchirurg (verstandskies eruit bikken) zijn 2 andere kiezen ineens bijzonder gevoelig voor druk, warmte en kou
Ik mocht vanmorgen naar de tandarts, was dus geen vulling losgekomen maar een kies ingestort.
Heb ik zeer zeker overwogen, maar zat aan een strakke planning gebondenEmiel wrote:Je mocht langskomen pt.2...![]()
Viel opzich allemaal wel mee, veel plamuur had ie nodig, nu geen last meer.
En wel een binnenband mee maar geen pompje...?Emiel wrote:Lekke band met de fiets.
Wel een pomp maar verder niks, 26" past niet.Turbobiker wrote:En wel een binnenband mee maar geen pompje...?Emiel wrote:Lekke band met de fiets.