Moderator: Emiel
DirkT? wrote:Je wordt er een beetje moedeloos van..... moet ik eens een keer 3 keer iets niet goed doen dan ben ik mijn baan kwijt.
Morgen maar weer in de telefoon klimmen en de vestigingsdirecteur aan de lijn vragen. Heb er eigenlijk ook geen zin meer in om het daar te laten oplossen... telkens als ze het één verhelpen verkloten ze wel iets anders...
Eigenlijk zet ik hem liever bij een goed poetsbedrijf weg en dat ze lekker de factuur betalen. Maar dat gaan ze waarschijnlijk niet doen.
Freak loopt je te fukken.Turbobiker wrote:Mmm, of er is iets met inloggen aan de hand en anders heeft iemand geprobeerd onder mijn account in te loggen (sta eigenlijk automatisch ingelogd). Kreeg nu na één keer inloggen de melding dat ik het aantal pogingen overschreden had en dat ik een code in moest typen...
Niet dat ik het weet, zal onbewust zijn gedaan dan, maar dat maakt het nog erger, het liefst beledig ik hem recht in zijn gezicht natuurlijk!Emiel wrote: Wat heb je hem misdaan? Ik moest je gisteren al bannen van hem...
ruubje wrote:DirkT? wrote:Je wordt er een beetje moedeloos van..... moet ik eens een keer 3 keer iets niet goed doen dan ben ik mijn baan kwijt.
Morgen maar weer in de telefoon klimmen en de vestigingsdirecteur aan de lijn vragen. Heb er eigenlijk ook geen zin meer in om het daar te laten oplossen... telkens als ze het één verhelpen verkloten ze wel iets anders...
Eigenlijk zet ik hem liever bij een goed poetsbedrijf weg en dat ze lekker de factuur betalen. Maar dat gaan ze waarschijnlijk niet doen.
Hoe zat 't met de poets dag in bakel?