Haha sorry mannen, nu praten we langs elkaar heen. Ik heb het over de oranjekleuringe V70.
Hier de specs van de 850: (heb ik even via Google-translate vertaald dus spelfouten kunnen voorkomen)
Motor:
Pistons:
JE zuigers maat gemaakt met een 81.2mm boring,
gas geport bovenste ring land, "accu groove" tussen de eerste en tweede ring.
Aangepast zuiger bouten in de gereedschapsstaal, JE zuigerveren
Stakes:
Gesmeed maat staven uit Carilo
Crank:
Lichtgewicht crank van -00
Blok:
Aluminium blokken van -03 D5 met het betonstaal in aluminium
Top:
Alu-piek van een V70 -02, die wordt geventileerd, met een maximum 30,5 mm (27mm org) van de uitlaatkleppen en 34mm (31mm org) bij de intake, Mira bewerkte klepzittingen, dubbele klepveren, opgesloten VVT
Combs:
Speciale bekleding 12.5mm lift cams 290grader
Voorraad:
Sputterde lagen
Andere Motor
Turbo:
SX1000 +, herbouwd en opgevolgd door Christer NLR.
76mm Compressor Inducer
Brandstof systeem:
Stålomspunen 14mm en 10mm slangen Geniet terug
Verspreiden brug van Nuke.
Lineaire brandstof drukregelaar van de nuke.
Weldon 2025 pomp, Walldon 255 pomp, filters Aeromotive
1600cc injectoren van de Ford vervaardigd door Bosch
IC / laddrör / koeler:
Cel 67x24x17mm Pakket
Laddluftsrör in 3 "roestvrij staal met een 50mm tiële dump
Originele 940 met waterkoeling elektrische ventilatoren
Uitlaat:
Roestvrij 4 ¼ "die zich splitsen in twee 3" uit de achterwielen en de bredere achterzijde met geluiddemper
Versnellingsbak / aandrijfassen:
M56H v2 met een Quaife ATB diff. De originele aandrijfassen
Koppeling:
3 schijven Tilton gebouwd op 850 vliegwiel
Spuiten:
Nira i3 + mappen door Patrik Johansson
Diversen:
K-N filters
Motor kussens o bussen in hard plastic / aluminium
Custom built inname met hoppers
Custom headers gebouwd met 2 44mm tiële Wg
Kappen van de V70 motor
Boost pressostaat AMS-1000 door Christer Johansson NLR