Niek S60 T5 wrote:Dat ik vanmiddag de voordeur dicht trok en de sleutels nog binnen lagen![]()

sorry...
Moderator: Emiel
Niek S60 T5 wrote:Dat ik vanmiddag de voordeur dicht trok en de sleutels nog binnen lagen![]()
Die kan ik wel voor je opheffen hoor, heb alle rechten hier weer terugEmiel wrote:Ik heb een Brabant-Ban.
Freek wrote:Die kan ik wel voor je opheffen hoor, heb alle rechten hier weer terugEmiel wrote:Ik heb een Brabant-Ban.
Wibren V70R wrote:Kut decor![]()
Te laatR o b wrote:Freek wrote:Die kan ik wel voor je opheffen hoor, heb alle rechten hier weer terugEmiel wrote:Ik heb een Brabant-Ban.
Dacht het nie!
Trouwens, kun jij niet in Limburg blijven?
Midlife crisis. Schijnt een Harley te komen. Eerste tattoos zijn vandaag gezet.Turbobiker wrote:Kapt JD nu met alle snelle Volvo's?
(en ik baal er van niet een bak met geld te hebben liggen om het één en ander over te nemen...)
Wat gaat er wel komen?
Hahaha Jopi denk dat het vandaag 1 April is zekers...Emiel wrote:Midlife crisis. Schijnt een Harley te komen. Eerste tattoos zijn vandaag gezet.Turbobiker wrote:Kapt JD nu met alle snelle Volvo's?
(en ik baal er van niet een bak met geld te hebben liggen om het één en ander over te nemen...)
Wat gaat er wel komen?