Alpe d'HuZes

Moderator: Emiel

Post Reply
User avatar
TIMON
Dwalende...
Posts: 461
Joined: 21.02.2009, 22:04
Type auto: volvo

Alpe d'HuZes

Post by TIMON »

Beste forum vrienden

Zoals jullie misschien al vernomen hadden ga ik samen met een vriend en zijn zus de Alpe d’HuZes beklimmen op de fiets. We hebben samen een team samen gesteld en de naam van het team is, iedereen een morgen!

Wij doen mee aan de Alpe d’HuZes, ter nagedachtenis aan de mensen die te vroeg aan kanker zijn overleden, ter inspiratie van de mensen die aan het strijden zijn. Te veel mensen krijgen te maken met deze ziekte. En iedereen kent wel iemand die deze ziekte heeft of heeft gehad en de strijd won of helaas verloren heeft. Er zijn verschillende manieren om onderzoek naar kanker te financieren, de Alpe d’HuZes is hier een van. Het geld wat gedoneerd word, gaat naar verschillende onderzoeken. Dit is nodig want er moet op alle fronten tegen kanker gestreden worden, zodat er voor iedereen een passende behandeling komt. En hopelijk voor iedereen een morgen!
Wil je ook met een donatie meerder onderzoeken steunen, steun dan Alpe d’HuZes, steun ons!
Via onderstaande link kom je bij mijn Alpe d’HuZes actie pagina, hier kan je meer informatie vinden en kan je een donatie of toezegging achterlaten.

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... actie.aspx

Ik wil je namens ons team, heel hartelijk bedanken voor het lezen van deze mail en wij hopen dat we een donatie of toezegging van je tegemoet zien komen.

Met vriendelijke groet,
Dennis Hafkamp (TIMON) :mrgreen:
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Alpe d'HuZes

Post by Turbobiker »

Goed initiatief!

Hoop dat het lukt om het geld bij elkaar te krijgen. In mijn vrienden en kennissen kring zijn er nu al zes die meedoen... . Zal eens kijken of ik nog iets over heb... .

Technische ondersteuning kan ik misschien wel bieden: nog een mooi setje klimwielen nodig?
Autumn Gold Pearl Metallic...
User avatar
TIMON
Dwalende...
Posts: 461
Joined: 21.02.2009, 22:04
Type auto: volvo

Re: Alpe d'HuZes

Post by TIMON »

Turbobiker wrote:Goed initiatief!

Hoop dat het lukt om het geld bij elkaar te krijgen. In mijn vrienden en kennissen kring zijn er nu al zes die meedoen... . Zal eens kijken of ik nog iets over heb... .

Technische ondersteuning kan ik misschien wel bieden: nog een mooi setje klimwielen nodig?
Thanks!

Technische ondersteuning op locatie :lol:
Ik hoop het ook dat we een leuk bedrag bij elkaar kunnen krijgen.
Alle kleine beetje helpen.

Gr
Post Reply